ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 دی 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

خدمت به استراتژی امریکا و اسرائیل با نقاب انقلابی

کار جنون مجلس یازدهم

به تماشا و خشم مردم کشیده است!

 
 
 

 

 

هفته گذشته و در آستانه سالگرد ترور سردار سلیمانی طرح اقدام متقابل ایران در مجلس اعلام وصول شد. دراین طرح رویاهائی مطرح شده که هدف از آن در  انزوای بیشتر فرو بردن ایران و تقویت "ایران هراسی" است. در این طرح بی اعتناء به رسیدن 20 میلیون ایران به زیر خط فقر، گرانی و کمبودهائی که هر روز مردم شاهد آن  هستند و دندان روی هم می فشارند خاصه خرجی هائی از دولت خواسته شده که حاصل آن جز افزودن بر خشم مردم و فاصله گیری بیش از پیش از آن کشورها و جنبش هائی نیست که در این طرح به آنها اشاره شده است. یعنی همان نتیجه ای که اسرائیل و امریکا خواهان آن هستند.

در این طرح دولت مكلف به ایجاد ترتیبات ذیل جهت نابودی اسرائیل تا سال 1420 شده است.

1- شکست حصر غزه با ارسال کالاهای اساسی از مبادی رسمی دریایی به غزه در مقابل وجه یا رایگان؛ به گونه ای که نهایتا تا شش ماه پس از لازم‌الاجرا شدن این قانون اولین محموله، حداقل شامل کمک‌های مردمی و نهادهای خصوصی فرستاده شود.

2- پیگیری «بازگشت به قدس»، «آزادسازی جولان»، «زیارت قدس» به‌صورت سالانه.

3- دولت جمهوری اسلامی ایران موظف است کمک‌های انسان دوستانه ایران را در جهت کمک به ملت انقلابی یمن و شکست حصر این کشور، در قالب ارسال کالاهای اساسی غذایی، دارویی، و مواد سوختی، حداقل هر سه ماه یکبار تا انتهای بحران انسانی یمن مستقیما به آن کشور برساند، به‌گونه‌ای که اولین محموله نهایتا تا انتهای سال ۱۳۹۹ فرستاده شود. هر گونه ممانعت از رسیدن این کمک‌ها به مقصد به منزله مخاصمه با جمهوری اسلامی از طرف دولت مانع خواهد بود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 5 ژانویه 2021

 
 

اشتراک گذاری: