ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 دی 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پیام محمد خاتمی به کنگره حزب اتحاد ملت

جلوگیری از فعالیت احزاب و افزایش

بی اعتمادی و کاهش امید مردم

 
 
 

 

 

کنگره حزب اتحاد ملت ایران که آن را می توان جایگزین حزب "جبهه مشارکت" ارزیابی کرد، با هدف انسجام بخشی خود برای شرکت در انتخابات 1400 تشکیل شد. محمد خاتمی برای این کنگره پیامی ارسال کرد و در ابتدای جلسه قرائت شد. خاتمی در پیام خود از جمله نوشت:

در هنگامه تلخ و نگران کننده‌ای که احزاب و تشکل‌های مدنی بامحدودیت‌ها و موانعی برای فعالیت مواجه‌اند و در زمانی که شاهد افزایش بی‌اعتمادی و کاهش امیدِ بخش مهمی از جامعه نسبت به آینده هستیم و فشارهای ظالمانه و تهدیدهای خارجی و نیز مشکلات ناشی از فراگیری بیماری زمین‌گیر کننده کرونا مزید بر علت شده است، برگزاری همایش سراسری حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، امیدوار کننده و نشانه‌ی درک درست مسؤولیت و تلاش برای گذر از وضع نامطلوب به وضعیت مطلوب است؛ امری که خوشبختانه کم و بیش در همه جریان‌های اصلاح‌طلب می‌توان مشاهده کرد.

امیدوارم همه جریان‌ها، احزاب و تشکل‌ها با هر گرایش و از هر جناح با درک موقعیت خطیر، در جهت خدمت به مردم و سیر به سوی هدف مشترک یعنی مردم‌سالاری سازگار با آیین و ارتقاء جایگاه سیاسی و اقتصادی، علمی و بین‌المللی و توسعه همه جانبه ایران عزیز بکوشند و وظیفه خود را برغم همه‌ی مشکلات و سنگ‌اندازی‌ها بشناسند و به آن عمل کنند.

احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب نیز باید بتوانند از آشفتگی و پراکندگی، خود را نجات دهند و با استقرار نهادی اجماع‌ساز و فراگیر، راهکارهای  مناسب را برای طی طریق به سوی هدف‌های قابل دستیابی بیابند و با ایجاد امید و ترمیم اعتماد آسیب دیده‌ی مردم، آینده بهتری را برای ایران عزیز و جمهوری اسلامی رقم بزنند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 9 ژانویه 2021

 
 

اشتراک گذاری: