ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 دی 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 23 دیماه

از آسیاب بیت رهبری

شاید یک "بن سلمان" بیرون بیآید!

 
 

 

 

دار و دسته پایداری ها در مجلس، با ادامه تحریک و تهدید غرب به تولید موشک اتمی درایران، می خواهند لایحه خروج از پروتکل الحاقی را به مجلس ببرند و حداقل در این مرحله راه به حرکت در آمدن دوباره برجام را ببندند و از آن فراتر، پشت جبهه ایران را از چین و روسیه خالی کنند که سرانجامش نشستن در دامن غرب و امریکاست. همین دار و دسته بصورت تحریک آمیز در مجلس اعلام کرده اند که از سوم اسفند جلوی ورود بازرسان آژانس اتمی به ایران را می گیرند که البته سخنگوی قوه قضائیه روز گذشته رسما اعلام کرد که بازرسان بدون هیچ مانعی می توانند به ایران بیایند.

بلافاصله روسیه اعلام کرد که خروج ایران از لایحه الحاقی به معنای آنست که چین و روسیه نیز نتوانند در کنار ایران باقی بمانند.

آنها و یاران و رهبران اصلی شان در خارج از مجلس، از مرگ مصباح یزدی که مرشدشان بود در این روزها زیاد نگران نیستند زیرا نه تنها قوه قضائیه و سیمای جمهوری اسلامی را تصرف کرده اند، نه تنها شماری از فرماندهان سپاه را عضو جبهه پایداری می دانند، بلکه یقین دارند مجتبی خامنه ای رهبر جانشین خواهد شد و او شاگرد و مقلد مصباح یزدی است. به این ترتیب، انها خود را در آستانه قبضه کل جمهوری اسلامی میدانند و به همین دلیل برای هیچ مخالفی تره خرد نمی کنند و تصرف ریاست جمهوری را چنان قطعی می دانند که از حالا وعده زندانی کردن روحانی و ظریف را به جرم امضای برجام میدهند. نمازی که رهبر جمهوری اسلامی بر جسد مصباح یزدی خواند، حجت را بر آنها تمام کرد که جانشین رهبر کسی نیست جز مجتبی خامنه ای. عزت و احترام رهبر جمهوری اسلامی نسبت به مصباح یزدی عمدتا به این دو دلیل بود:

1- او و شیخ محمد یزدی که ماه گذشته در گذشت مرجعیت آقای خامنه ای را تائید کردند تا رهبری او خلاف قانون اساسی نباشد.

2- مصباح یزدی که مجتبی خامنه ای درس مذهبی "خارج" خود را نزد او خواند، اجتهاد مجتبی را صادر کرد تا از حجت الاسلامی تبدیل به "آقا" شود.

روزی که رهبر جمهوری اسلامی به ناطق نوری گفت که "نگوئید آقازاده مجتبی، بگوئید آقا مجتبی" او فهمید که دیگر نمی تواند بازرس ویژه رهبر باشد و به همین دلیل دفتر و دستک خود را جمع کرد و بیت رهبری را با وعده کناره گیری از سیاست ترک کرد. بخشی از کینه ای که نسبت به شیخ مهدی کروبی وجود دارد نیز به همین مسئله اجتهاد و تقسیم اختیارات رهبر با مجتبی باز می گردد. کروبی در انتخابات 84 که در آن احمدی نژاد با حمایت مجتبی خامنه ای پیروز انتخابات اعلام شد، خطاب به علی خامنه ای که برای دورانی با هم دوست و حتی مدتی با یکدیگر در زندان بودند گفت و نوشت: آقا مجتبی در هر کاری دخالت می کند.

حالا آقا مجتبی نه تنها در هر کاری دخالت می کند، بلکه به امید رسیدن رهبری به وی، طرفداران و چاپلوسان و بادمجان دورقاب چینان از هم اکنون در مجلس و سپاه به امید آینده مستحکم تر ترکتازی می کنند. البته سیب سیاست تا از آسمان به زمین برسد هزار چرخ می زند. باید دید بادی که می آید پروانه آسیاب مجتبی را می چرخاند و یا نه؟ و با آردی که از این آسیاب بیرون می آید چه نانی به تنور چسبانده خواهد شد. شاید آن باد و این آسیاب، محصولی شبیه بن سلمان در کنار پادشاه عربستان را بیرون بدهد که در اینصورت قافیه برای پایداری ها بسیار تنگ خواهد آمد!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 12 ژانویه 2021

 
 

اشتراک گذاری: