ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 دی 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

کسانی که از کاربرُد "آسپرین" اطلاع کافی ندارند

پامنبر خوانی برای ممنوعیت

خرید واکسن از انگلیس و امریکا

 
 

 

ممنوعیت خرید واکسن کرونا از امریکا و انگلیس که توسط رهبر جمهوری اسلامی بدون دلیل و مدرک و حتی نقل قول از کارشناسان پزشکی ایران اعلام شد همچنان موضوع روز مردم و حکومت است. روز گذشته رئیس سازمان نظام پزشکی اعلام کرد: واکسن فایزر و مدرنا به علت قیمت بالا و مشکلات حمل و نقل و زنجیره سردی که نیاز دارد هرگز در دستور کار خرید ایران نبوده اما واکسن آسترازنکا که تولید سوئد است و فقط مطالعات علمی آن در آکسفورد انگلیس انجام شده و نگهداری آن هم در ایران امکانپذیر است می تواند خریداری شود. ضمن این که تولید واکسن در هند، چین و روسیه نیز طبق قرارداد با آسترازنکا انجام می شود و خرید این واکسن از منابع مختلف در دستور کار است. البته واکسن تولید ایران از بسیاری واکسن‌های خارجی اطمینان بخش‌تر است اما چون تولید آن طول می‌کشد بنابر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار است حدود دو میلیون واکسن از هند، چین یا روسیه تا قبل از عید وارد شود.

همزمان با این استدلال که منطقی در آن احساس می شود، سردار حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز، مانند اکثریت نمایندگان مجلس استصوابی یازدهم فرمان ممنوعیت خرید واکسن از امریکا و انگلیس را در قنداق توطئه پیچد و بی اعتمادی به انگیزه ممنوع اعلام شدن خرید واکسن از دو کشور یاد شده را دو چندان کرد. او گفت: با واکسن کرونای آمریکایی و انگلیسی می‌خواهند GPS وارد بدن ما کنند.

(بلافاصله در فضای مجازی فاش شد که در سال ۶۶ که اوج جنگ با عراق بود ایشان همسرش را برای زایمان به لندن فرستاده و پسرش تابعیت انگلیس دارد! )

مالک شریعتی که از نیاسر به مجلس برده شده نیز بند این قنداق را سفت تر کرد و گفت:

«تزریق واکسن کرونا آلوده به کل مردم ایران، بهترین فرصت برای انتقام آمریکا، انگلیس و فرانسه از ژن ایرانی بود که رهبر راهش را بستند. باید از این اقدام راهبردی رهبرم تشکر کنم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 12 ژانویه 2021

 
 

اشتراک گذاری: