ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 دی 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دو پرستو در ماجرای قتل قاضی منصوری

چرا "فرناز" برای گشودن قفل

راز قتل منصوری احضار نمیشود؟

 
 
 

 

 

پرونده قاضی منصوری با سکوت نهادهای امنیتی و قضائی جمهوری اسلامی همانگونه بسته نخواهد شد که پرونده ماجرای قتل میترا استاد با شلیک گلوله نفر سوم و بازداشت و محاکمه و محکومیت "نجفی" شوهر میترا استاد. دولتمردی که اتهام فساد مالی نداشت و پرونده فساد مالی شهرداری دوران قالیباف را تحویل قوه قضائیه داد تا رسیدگی کنند، اما فاسد را رئیس مجلس کردند و نجفی را که شهردار تهران بود  راهی زندان.

درباره قاضی منصوری نیز پای یک زن در میان است. زنی که با او ارتباط قدیمی داشته و در سفر به آلمان و رومانی نیز همراه او بوده و در هتلی که جسد منصوری از آن خارج شد دیده شده است. اینها را علیزاده طباطبائی وکیل اولیه خانواده منصوری می گوید.

 علیزاده طباطبایی می گوید در گزارش قتل به زنی بنام «فرناز» اشاره شده است. این زن از مدت‌ها قبل از اینکه آقای منصوری از کشور خارج شود، برای ادامه تحصیل به فرانسه رفته ولی با قاضی منصوری در ارتباط بوده و او را از آلمان تا رومانی نیز همراهی کرده است.

این زن اطلاعات بسیار ارزشمندی دارد که می‌تواند به گشودن راز پرونده کمک کند، اما کسی او را حتی به عنوان مطلع هم برای ارائه توضیحات احضار نکرده است.

گفته می شود پای زن دیگری بنام "مهتاب" نیز در این ماجرا در میان است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 19 ژانویه 2021

 
 

اشتراک گذاری: