ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

2 آذرماه 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 2 آذر

فرمانده سپاه تهران میخواهد

انتخابات 1400 را برگزار کند 
 
 

 

 

سرتیپ پاسدار، محمد رضا یزدی، فرمانده سپاه "حضرت محمد" تهران با اعتراف به بیم از شورش دوباره مردم ناراضی از همه چیز و همه حکومتیان، در مصاحبه ای که خبرگزاری ایلنا مخابره کرده گفته است؛ "می خواهیم با هر گونه نا امنی مقابله کنیم و  شرایط را به گونه ای مهیا کنیم که انتخابات به بهترین نحو برگزار شود." آن شرایطی که ایشان می گوید در انتخابات مجلس یازدهم نیز برقرار بود و اکثریت مردم قید شرکت در آن را زدند. بویژه در دو شهر تهران و اصفهان که تنها 10 و 20 در صد واجدین شرایط رای در انتخابات مجلس شرکت کردند. بنابراین، اگر قرار است انتخابات 1400 هم مانند انتخابات مجلس انتصابی یازدهم برگزار شود، مردم در آن شرکت نخواهند کرد و نیازی به زحمت تامین امنیت هم نیست. مگر تامین امنیتی که ایشان وعده آن را میدهد مهیا کردن همه شرایط برای یک انتخابات شبه انتصابی به سود یکی از فرماندهان سپاه باشد، که دراینصورت مسئله تغییر می کند و سخن ایشان تهدید مردم و تحمیل سکوت و عدم اعتراض برای چنین انتصابی است.

سردار یزدی همچنین گفته است: "مخالفان تلاش می کنند از نارضایتی مردم استفاده کنند و با استفاده از ارازل و اوباش و برخی عوامل داخلی خود امنیت کشور را برهم بزنند، که ما با هرگونه ناامنی مقابله می کنیم.البته منافقین، معاندین و دشمنان سعی می‌کنند با توجه به مشکلات اقتصادی، مردم را نسبت به آینده ناامید و آنها را از شرکت در انتخابات دل‌زده کنند و کاری کنند که اگر قرار باشد عده‌ای از مردم با مشارکت‌های اجتماعی و با حضور در عرصه‌های اجتماعی بخواهند گامی برای کشورشان بردارند، این اتفاق نیفتد."

ایشان از هم اکنون مردم ناراضی را که حکومت بیم شورش دوباره آنها را دارد اراذل و اوباش اعلام کرده و بار دیگر مردم را از لوُلوُ منافقین (مجاهدین) ترسانده است. لوُلوُئی که حکومت خود آن را با هدف سرکوب مردم بزرگنمائی می کند والا هیچ ایرانی عاقلی از چاله جمهوری اسلامی در نمی آید که در چاه مجاهدین بیفتد! ضمنا آن که مردم را دلزده از شرکت در انتخابات می کند، سیاست های انتصابی حکومت در جریان هر انتخاباتی است که برگزار می شود و اگر کسی را هم مردم انتخاب کنند (از جمله روحانی و خاتمی و موسوی) حکومت مانع کار آنها می شود و یا رای آنها را مصادره می کند. دلیل عدم شرکت مردم در انتخابات اینست و نمی توان مردم را دنبال نخود سیاه فرستاد. مردم با کل سیاست های چند دهه اخیر حکومت مسئله دارند و تغییر آن را می خواهند.

عکس: سردار کوثری و سردار یزدی. سخنان سردار کوثری که روز گذشته در پیک نت منتشر شد همچنان در صفحه اول پیک نت امروز نیز قابل دسترسی است.)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 22 نوامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: