ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 آذرماه 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 10 آذر

رجزخوانی فرمانده کل سپاه

به سبک تعزیه در وزارت دفاع

 
 
 

 

 

فرمانده کل سپاه "سلامی" با لبیک به توصیه رهبر جمهوری اسلامی برای تنبیه و انتقام از عاملین و آمرین ترور فخری زاده و نه دستور کشف شبکه جاسوسی و نفوذی اسرائیل در اتاق  موشکی و مراکز اتمی نظام، در ساختمان وزارت دفاع به سبک تعزیه  یک خطابه  قرائت کرد. او در این خطابه گفت:

«این ترور بیانگر دو مساله است. اول کمرنگ کردن طرح انتقام سپهبد سلیمانی که خود دشمن میداند کمتر از۲۵ روز دیگر محقق میشود. یعنی خروج آمریکا از منطقه که رهبر معظم یک سال وقت دادند و اینک هدف موشکها و پهبادهای ما بر ۲۰هزار هدف قفل شده است. اسرائیل میداند ما کی و کجا را هدف داریم (اگر هدف را اسرائیل بداند، معنایش آنست که هدف لو رفته!) مراکزی را خواهیم زد که عکسها و فیلمهای آن را باید نشان دهند تا جهان بداند این طوفان یک مرکز مهم نظامی، علمی تحقیقاتی یا یک پایگاه مهم انتقال تسلیحات وپرورش نیروی نظامی بوده است هم کیلومتر و هزاران مایل هم شاید آن طرف تر از وسعت ذهن کند شما باشد.

 طرح دوم دفاع یا عکس العمل دشمن انهدام هزاران ناو حمال تانک و هواپیما و تجهیزات است. کشورهای حاشیه نشین بدانند که پاسخ هر شلیک از هر نقطه کشور آنها تمام منطقه را نابود میکند. با شلیک ۱۰۰درصد دقیق از عمق ۱۰۰۰کیلومتری. به عربستان و بن سلمان احمق هشدار میدهیم.

ما جنگ را با نابودی عین الاسد (پایگاه امریکا در عراق که قبل از شلیک موشک تخلیه شده بود) آغاز کردیم، ما جنگ را با ارسال محموله های نظامی به لبنان سوریه یمن و فلسطین آغاز کردیم. یک دانشمند مارا زدن ما هیچ جای جهان را برای ترامپ و نتانیاهو امن نمی گذاریم.»

واقعا یک سرباز ساده و کم سواد هم اینگونه سخن نمی گوید. متن این سخنرانی بیش از خلاصه ایست که منتشر کرده ایم. متن کامل نیز به همین روال و همین ادبیات و فارسی غلط غلوط است. این رجز خوانی های تعزیه گونه بساط شبکه های جاسوسی و نفوذی در قلب نظام را جمع می کند؟ در این لفاظی ها عقل و درایتی دیده می شود؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 30 نوامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: