ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 آذرماه 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ربیعی هم از شمخانی و سلامی پیروی کرد

"فخری زاده" اگر ماسک داشت

و "دورهمی" نمی رفت ترور نمیشد؟

 
 
 

 

 

در ادامه مصاحبه ها، سخنرانی  ها و اظهار نظرهای امنیتی و تحلیلی درباره ترور فخری زاده که  تاکنون پوچ ترین و حتی خنده دار ترین آنها سخنرانی فرمانده کل سپاه (سلامی) و مصاحبه تصویری دبیر شورای عالی امنیت ملی (شمخانی) بوده، روز گذشته علی ربیعی سخنگوی دولت در مورد این ترور اظهار نظر کرد. علی ربیعی از معاونان اسبق وزارت اطلاعات بوده، در جریان قتل های زنجیره ای نماینده ویژه محمد خاتمی برای رسیدگی به پرونده این قتل ها وتهیه گزارش آن  برای وی و بیت رهبری بوده، در کابینه روحانی وزیر کار بود و حالا سخنگوی دولت او. بنابراین، می توان تصور کرد که فرد کم تجربه و کم اطلاعی نیست و به همین دلیل اظهار نظر او درباره ترور فخری زاده تنها خنده دار نیست، بلکه حکایت از یک سناریو از سوی نظام دارد که ابتدا شمخانی آن را کلید زد و حالا ربیعی آن را دنبال کرده است. این که نظام میدانست اما بر اثر یک غفلت و درعین حال پیچیدگی طرح ترور نتوانست جلوی آن را بگیرد.

ربیعی دیروز در نشست خبری خود گفت:

 سازمان های جاسوسی و تروریستی زیر پوشش ما قرار داشتند و محل وقوع و هدف ترور پیش بینی شده بود. (عینا تائید حرف های فرمانده کل سپاه و دبیر شورای عالی امنیت ملی)

بر خلاف آنچه در رسانه های خارجی مطرح شده؛ در این مورد خاص، سازمان های جاسوسی و تروریستی زیر پوشش ما قرار داشتند، محل وقوع و هدف ترور پیش بینی شده بود. با کمی دقت و رعایت پروتکل های حفاظتی می توانستیم این جنایت را ناکام بگذاریم.

(لابد اگر فخری زاده ماسک زده بود و طبق پروتکل از محافظانش که در اتومبیل همراه او بودند فاصله گرفته بود تروریست ها ناکام می ماندند!البته شاید  هم منظور ربیعی آن بوده که وی نباید به دیدار مادر همسرش می رفت و پروتکل منبع "دور همی" را مراعات نکرده بود!)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 2 دسامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: