ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 آذرماه 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گفته می شود این بازگشت طولانی نخواهد بود

احضار نسرین ستوده به زندان

از بیم جایزه "نوبل آلترناتیو"

 
 
 

 

 

هستند، پس از چند هفته مرخصی از زندان، بار دیگر تلفنی به زندان قرچک ورامین فراخوانده شد. او پیش از عزیمت به طرف زندان اعلام کرد:

«به من گفتند تا به زندان برگردم و من امروز به زندان بر‌می‌گردم. جایی که صدها هم‌بندی را گذاشته بودم و آمده بودم. جایی که دلم جا مانده بود. همیشه اینطور است. دوست ندارم در چنین شرایطی بگویم که در این سه هفته چگونه به دلیل بیماری کرونا، نتوانستم فرزندانم را در آغوش بگیرم، اما وظیفه دارم نگرانی خود را در مورد وضعیت احمد رضا جلالی اعلام کنم و از همه‌ی کسانی که امکاناتی برای حمایت دارند، بخواهم تا به وضعیت پرونده‌ی احمد رضا جلالی توجه نمایند. احمد رضا جلالی را آزاد کنید، همین امروز. نسرین ستوده"

نسرین ستوده پس از ملاقات رئیس زندانها و مسئول حقوق بشر جمهوری اسلامی در زندان قرچک با وی که گویا گفتگوئی طولانی با هم داشتند موقتا از زندان بیرون آمد و آنگونه که گفته اند قرار نبود بار دیگر به زندان باز گردد. حدس زده می شود که دلیل احضار دوباره او به زندان جلوگیری از شرکت مجازی وی در مراسم اهدای جایزه "نوبل آلترناتیو" باشد که در سوئد به پاس پایداری در دفاع از حقوق بشر به او تعلق گرفته است. شتابزدگی دراحضار او به زندان دلیل دیگری جز این نمی توانست داشته باشد و حدس زده می شود این احضار و بازگشت به زندان طولانی نباشد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 5 دسامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: