ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 آذرماه 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

با کشتن "اردشیر حسین پور"

ترور با "رادیواکتیو" را اسرائیل

اولین بار در ایران انجام داد!

 
 
 

 

 

 دکتر مصطفی معین وزیر علوم دولت خاتمی و نامزد ریاست جمهوری سال 84، پس از ترور فخری زاده خبری را افشاء کرد که علاوه بر خود خبر، نورافکنی هم روی استخر مرگ شدن هاشمی رفسنجانی می افتد. او اعلام کرد که :

در تاریخ ۲۶ دی ۱۳۸۵، دکتر "اردشیر حسین پور" استاد فیزیک هسته‌ای دانشگاه شیراز و سرپرست آزمایشگاه تحقیقاتی مالک اشتر در خوابگاه صدرای دانشگاه با گاز "رادیواکتیو" توسط عوامل موساد ترور شد. در آن زمان ترور این دانشمند برجسته هسته‌ای از سوی مقامات تکذیب شد و او بعنوان مورد گاز گرفتگی معمولی، غریبانه به خاک سپرده شد!

پس از مدتی روزنامه‌های "ساندی تایمز" و "تایم" و در تاریخ ۴ فوریه ۲۰۰۷ روزنامه "هارتص" ترور حسین پور به دست موساد را افشا کردند و هارتص همچنین تهدید کرد که "این اول کار است!"

از آن تاریخ تا این زمان ۶ دانشمند اتمی ایران بدست رژیم صهیونیستی ترور شده‌اند ولی به جای کشف و ریشه کنی نفوذ در سیستم اطلاعات و امنیت کشور، هر بار صورت مساله پاک و یا مانند شهادت دکتر محسن فخری‌زاده با آن برخورد سیاسی - جناحی شده است!

آنچه که دکتر معین فاش کرده، آن خبری را تائید می کند که پس از پیدا شدن جسد هاشمی رفسنجانی در استخر امنیتی زمزمه شد اما خیلی زود جلوی آن را گرفتند. آن خبر این بود که هاشمی با رادیواکتیو ترور شد. گویا گروه تحقیق مرگ هاشمی که زیر نظر روحانی و با تائید رهبر جمهوری اسلامی تشکیل شده بود نیز بر همین زمزمه مهر تائید زده بود که بدستور رهبر این گزارش بایگانی فوق محرمانه شد و همه مطلعین منع حکومتی برای پیگیری ماجرا شدند.

عکس: دکتر معین وزیر علوم دولت  خاتمی در کنار وی هنگام اهدای لوح تقدیر به اردشیر حسین پور


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 5 دسامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: