ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 آذرماه 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

میزان و همشهری با این عکس دسته گل به آب دادند

برای کسب خبر سلامت رهبر

صادق خرازی به بیت رهبری رفت

 
 
 

 

 

شایعات پیرامون سلامت رهبر جمهوری اسلامی علیرغم توضیحات و تکذیب هائی که در برخی رسانه  های  داخل کشور منتشر می شود همچنان دهان به دهان می شود و هر اظهار نظر مقامات بر این شایعات می افزاید. روز گذشته صادق خرازی پدر زن مسعود خامنه ای نیز وارد میدان شد و نوشت:

«من معمولا سعی کرده‌ام سکوت اختیار کنم. ساختار و تشکیلات رهبری سیستم اطلاع رسانی خود را دارد و دلیلی ندارد فردی مثل من اظهارنظری کند اما به دلیل انبوه تماس‌هایی که با من گرفته شد این پست را می گذارم:

برای جلسه‌ای در بیت معظم‌ له بودم و نهار را در آنجا صرف کردم و با یکی از نزدیکان حضرت آقا صحبت داشتم، بحمدلله حال مبارک ایشان عالی و سرشار از انگیزه و انرژی هستند.  به شایعات دروغ و فرافکنی‌ها توجهی نشود کل سناریو ساخته و پرداخته شایعه افکنان و دروغ پردازان خارجی است و بس.»

(ظاهرا خرازی از مسعود خامنه ای حال رهبر جمهوری اسلامی را پرسیده است. همین که برای این پرس و جو به بیت رهبری رفته خود نشان دهنده وسعت شایعه در جامعه است. ما نمیدانیم چرا خرازی یک لقمه نان و پنیر را با معظم له صرف نکرد تا ناچار به نقل قول نشود؟)

روزنامه همشهری به نقل از "میزان" هم دیروز یک دسته گل دیگر به آب داد و با عنوان "تصویر متفاوت رهبر معظم انقلاب در حال پیاده روی" خواست شایعات را نقش بر آب کند اما عکسی که منتشر کرد مربوط به 7 تا 8 سال پیش است و همان زمان منتشر شده و ربطی به امروز و شایعات جاری ندارد!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 9 دسامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: