ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 آذرماه 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 22 آذر

آرامش پیش از توفان

بر خلیج فارس حاکم است!

 
 
 

 

 

نشریه "رای الیوم" انگلیس تفسیری در باره خطراتی که در خلیج فارس در کمین ایران است منتشر کرده است. در بخشی ازاین تحلیل آمده است:

«دولت بار دیگر مسئله تحریم تسلیحاتی ایران از سوی شورای امنیت سازمان ملل متحد را دنبال خواهد کرد که دراینصورت ایران قادر به خرید سلاح های جدید یا صادرات موشک و هواپیماهای بدون سرنشین نخواهد بود.

این درحالی است که آلمان، انگلیس و فرانسه نیز خواهان توافق جدید با ایران هستند که مطابق آن تولید موشک های بالستیک در ایران باید متوقف شود و این کشور روابط خود با گروههای مسلح متحد خویش در منطقه را قطع کند. اینها تدابیری است که با پیش بینی روی کار آمدن یک دولت همسو با مجلس کنونی ایران در جریان انتخابات ریاست جمهوری بر سر کار بیاید.

مجله انگلیسی اکونومیست نیز نوشت که ذخایر اورانیوم غنی شده ایران تقریباً 12 برابر از حد مجاز (300 کیلوگرم) توسط توافق هسته ای فراتر رفته است. این مقدار برای تولید دو بمب هسته ای کافی است. این اطلاعات وجود دارد که ایران تجهیزات پیشرفته ای را در تأسیسات هسته ای زیرزمینی نصب کرده است.

درحالیکه آمریکا ناوهواپیمابر به خلیج فارس اعزام کرده، "جرد کوشنر" داماد ترامپ برای آشتی دوحه با سایر کشورهای حوزه خلیج فارس به عربستان سعودی و قطر سفر کرد. علاوه بر این، وی قصد داشت حریم هوایی برای هواپیماهای قطررا باز کند یا احتمالاً اجازه استفاده از پایگاه هوایی الودید برای ضربه زدن به ایران را برای آمریکایی ها بگیرد. این اطلاعات وجود دارد که در جریان سفرهای مایک پمپئو و جارد کوشنر، یک توافق نظامی محرمانه بین واشنگتن ، موساد و سرویس های اطلاعاتی کشورهای حوزه خلیج فارس در مورد ایران، برنامه هسته ای آن و گروه های متحد آن حاصل شده است.

همچنین گزارش هایی از گفتگوی تلفنی غیر برنامه ریزی شده بین دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریكا و عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر نیز منتشر شده است.

این اخبار به معنای آنست که ما شاهد آرامش پیش از از طوفان در حوزه خلیج فارس هستیم؟

اعزام دو بمب افکن ب 52 امریکائی به خلیج فارس و آماده باشی که امریکا به بهانه آمادگی برای پاسخ ایران به ترور فخری زاده به واحدهای نظامی این کشور در خاورمیانه نیز خبرهای "رای الیوم" را کامل می کند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 12 دسامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: