ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 آذرماه 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

آیت الله موسوی تبریزی

با این اختلافات درون حکومتی

مملکت را نمی توان اداره کرد!

 
 
 

 

اختلافات میان مجلس و دولت در حال گسترش است. برخی تحلیلگران بر این باورند که مجلس چند ماه قبل از آغاز تبلیغات انتخاباتی با هجمه های مکرر به دولت قصد دارد نمادی از پیگیری حقوق مردم را به نمایش بگذارد.

آیت الله موسوی تبریزی دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم که در زمان آیت الله خمینی دادستان کل جمهوری اسلامی بود و امروز در راس روحانیون طرفداران اصلاحات و تحولات (مجمعی که در این روزها سیمای جمهوری اسلامی بی وقفه علیه آن برنامه پخش می کند) در مصاحبه با سایت جماران گفته است:

 در ارتباط نزدیکی که با مردم دارم و آنها درد دل های خود را مطرح می کنند، می بینم که آنها بسیار گرفتارند و رفع نیازهای شان بسیار ضروری است. امروزه مردم مشکلات خود را از چشم نظام می بینند. در این میان، بعضی ها تحلیل می کنند که به اسلام بدعمل می شود و برخی نیز می گویند که اسلام همین است. متاسفانه باور دوم در میان جوانان بیشتر است. رسانه ها و شبکه ها، ذهن جوانان ما را بمباران فکری می کنند و بر بار مشکلات می افزایند. در چنین فضایی دولت و مجلس این گونه به جان هم می پرند.

واقعیت این است که امروز با وجود مشکلات فزاینده اقتصادی و کرونا، اگر تمام مسئولان نیز باهم همدل و همراه باشند به دلیل کمبودهایی که داریم نمی توانند مسائل را حل کرده و جامعه را راضی نگه دارند.

اختلاف کلامی که مسئولین گاهی علیه هم به کار می برند به کنار، می بینیم که درباره مسائل مهم دیگری نظیر ترور اخیرا یکی از بهترین شخصیت های علمی کشور هم مسئولان هر روز اظهارات جدیدی به زبان می آورند. این طور نمی شود مملکت را اداره کرد.  رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس یک نوع حرف می زد، رئیس جمهور و رئیس مجلس طور دیگر، از سوی دیگر مشاهده کردیم که مجلس در قانونگذاری تازه خود با مسأله ای که زیر نظر رهبری و کوشش وزارت امور خارجه انجام شده بود،(برجام) این گونه برخورد می کند. ضرری که رفتار مسئولین به نظام می زند هیچ کشوری نمی تواند بزند. این مسئول به مسئول دیگر می گوید «خرابکار و خائن».


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 20 دسامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: