ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5 آبان 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

خود کرده را تدبیر نیست

حمایت رهبر از روحانی

و "نشست قم" برای عبور از رهبر!

 
 
 

 

 

رهبر جمهوری اسلامی با ستاد مقابله با کرونا یک دیدار حضوری و البته با حفظ فاصله گذاری و مجهز به ماسک انجام داد. در این دیدار بدون نام بردن از کسی، از آنها که در مجلس (بخوانید ذوالنوری) از روحانی با الفاظ تند و تهدید آمیز انتقاد کرده بودند انتقاد کرد و گفت:

«این کار غلط است و هتک حرمت مسئولان بالای کشور "حرام" است. اگرچه در میان این برادران (نمایندگان مجلس)، افراد خوبی هم هستند، اما این کار غلط بود و این موضوع را به‌طور صریح اعلام می‌کنم. ممکن است انتقاد درستی داشته باشید، انتقاد کنید اشکالی ندارد اما انتقاد با اهانت و هتک حرمت متفاوت است؛ اینگونه رفتارها و هتک حرمت، روش آمریکایی‌ها است که در مناظره‌ها و کارهای مطبوعاتی، خود را در دنیا رسوا کرده‌اند تا جایی که یک شخصیت برجسته سیاسی آنها می‌گوید، دنیا با هراس و تحقیر به ما نگاه می‌کند.»

بلافاصله پس از پخش این سخنان ذوالنوری که رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس است در یک توئیت فوری ضمن ابراز چاپلوسی و پابوسی قول داد که تکرار نخواهد شد.

این نوع چاپلوسی و قول دادن ها عقب نشینی موقت و کسب نیرو و رهنمودهای جدید از ستادهای اصلی و حمله دوباره است و سابقه آن به دوران رهبری آیت الله خمینی باز می گردد. دورانی که او از میرحسین موسوی حمایت می کرد و گروه 99 نفره ای که در مجلس در مقابل نظرات سیاسی و اقتصادی موسوی و خمینی صف آرائی کرده بودند، از آن نصیحت ها و احکام حکومتی را به همین شیوه ذوالنوری تمکین موقت می کردند و پس از مدتی به کارشکنی های خود ادامه میدادند و سرانجام نیز با رهبر شدن علی خامنه ای به حکومت تقریبا مطلق رسیدند!

این نصیحت و توصیه آقای خامنه ای برای حمایت از روحانی نیز خیلی زود فراموش شده و مخالفان کار خودشان را با اتکاء به میلیاردها دلار که ذخیره کرده و ارگان ها و نهادهائی که در اختیار گرفته اند دنبال خواهند کرد. حتی گفته می شود در روزهای اخیر یک نشست در قم برگزار شده که هدفش عبور از رهبری است و نشست چندان پنهانی هم نبوده زیرا در برخی رسانه های خاص به آن اشاره شده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 26 اکتبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: