ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 آبان 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 6 آبان

حزب "پایداری" می رود

تا جانشین حزب رستاخیز شود!

 
 
 

 

 

آنها که از ابتدای تاسیس جمهوری اسلامی با شعار "حزب فقط حزب الله- رهبر فقط روح الله" به تجمعات حزبی و سیاسی حمله کردند و رهبرانشان بانیان سرکوب و ممنوع کردن فعالیت های حزبی و منحله اعلام کردن احزاب و سپس محکمه و شکنجه و اعتراف گیری و اعدام فعالان و رهبران احزاب شدند، حالا از پشت پرده بیرون آمده و حزب خود را اعلام کردند. جبهه پایداری که از آغاز همین هفته و با صدور مجوز وزارت کشور تبدیل به حزب پایداری شده کنگره خود را روز گذشته برپا کردند و زعیم آن "مصباح یزدی" و جانشینش "مرتضی آقاتهرانی" رونمائی شدند. این جبهه که حالا رسما تبدیل به حزب شده، در حقیقت همان انجمن حجتیه است که با این نام رسما به میدان در آمده و می رود تا حزب سراسری جمهوری اسلامی (حزبی مشابه حزب رستاخیز دوران شاه) شود.

آنها حالا بسیار تشکیلاتی می خواهند قدرتی را که روی امواج خون و اختناق و خیانت به آرمان های انقلاب 57 بدست آورده اند حفظ کنند. از درون همین کنگره قرار است رئیس جمهور آینده در آید و برای رسیدن به این هدف ابتدا باید مردم منفعل شده و در انتخابات شرکت نکنند تا آنها با رای تشکیلاتی و سازمانی خود وارد کاخ ریاست جمهوری شوند. شورای نگهبان را در اختیار دارند، بسیج را دارند، بیت رهبری را هم دارند، قوه قضائیه و اطلاعات سپاه ابزار دستشان است و مجلس یازدهم تابع بی چون چرای آنها و مردم سرگردان و سرخورده و به حاشیه رانده شده.

سخنگوی پایداری گفته است: «کمیته انتخاباتی برای انتخاب فرد اصلح و انقلابی به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری و برنامه‌ریزی‌ برای انتخابات شورای شهر تشکیل داده ایم!» (عکس کنگره پایداری. مصباح یزدی، سردار محصولی، حداد عادل، غلامحسین الهام سخنگوی سابق شورای نگهبان....)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 27 اکتبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: