ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 آبان 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 11 آبان

اعتراف غیر مستقیم

به حمله اسرائیل به نطنز

 
 
 

 

 

درحالیکه هنوز با  صراحت نمی گویند دلیل انفجار در تاسیسات اتمی نطنز ایجاد انفجار در داخل این تاسیسات بود و یا حمله موشکی به آن، جمهوری اسلامی با اعلام این که مشابه تاسیسات نطنز را برای حفظ ایمنی آن به زیر زمین می برد، در عمل اعتراف کرد که آن حادثه خرابکاری داخل نبوده، بلکه این تاسیسات از بیرون زده شده است. دلیل این اعتراف نتیجه ایست که از دلیل ساخت نطنز جدید در زیر کوه برای حفظ امنیت آن گرفته می‌شود. تاسیسات جدید ظاهرا  در یک کیلومتری جنوب تاسیسات ویران شده و در میان کوه‌ها ساخته شده و یا درحال ساخت است.

بصورت همزمان در امریکا اعلام شد که این کشور قرار است بمب های سنگ شکن دراختیار اسرائیل قرار بدهد. بمب هائی که قادر است تاسیسات زیر زمینی را ویران کند. خبر دوم که در رسانه های امریکا منتشر شده، خبر اول را کامل می کند. یعنی حمله به تاسیسات  نطنز توسط اسرائیل انجام شده، جمهوری اسلامی برای جلوگیری ازتکرار آن تاسیسات جدید را در زیر زمین می سازد و اسرائیل برای حمله به تاسیسات زیر زمینی توسط امریکا مجهز می شود. از هم اکنون فیلم های ماهواره ای ساخت نطنز نوین در زیر زمین انتشار یافته است. (عکس بالا)

هیچ کشوری آدرس و اطلاعات اتمی خود را منتشر نمی کند و پنهانکاری جمهوری اسلامی دراین زمینه مشابه همین پنهانکاری در دیگر کشورهاست، اما بحث اینجاست که وقتی حادثه ای روی میدهد، چرا واقعیات مربوط به این حادثه به اطلاع مردم رسانه نمی شود و یا درباره آن دروغ گفته می شود؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت اول نوامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: