ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 آبان 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

50 درصد بیمارانی که وارد آی سی یو می شوند می میرند

کرونا در ایران 3 برابر

دیگر کشورها قربانی می گیرد

 
 
 

 

 

کرونا درحاشیه بی خیالی و بی اعتمادی مردم به حرف های مقامات و خبرهائی که صدا و سیما پخش می کند از یکسو و در سایه تحریم ها و ناتوانی دولت برای قرنطینه عمومی و بیم از شورش مردم و بویژه گرسنگان می رود تا به یک فاجعه ملی تبدیل شود. آمار رسمی قربانیان روازنه کرونا در ایران به مرز 500 نفر رسیده و این درحالی است که مطابق اظهار نظر کارشناسان و آگاهان این آمار یک سوم آمار واقعی است. یعنی روزانه 1500 نفر درایران قربانی کرونا می شوند. بیمارستان ها در اشغال بیماران مبتلا به کروناست، کادر درمانی از نفس افتاده و قرار است دو گورستان تازه در تهران ایجاد شود.

۵۰ درصد بیمارانی که وارد آی سی یو می شوند، فوت می کنند. در صورتی که اقدامات جدی صورت نگیرد تلقات ممکن است تا سه برابر افزایش یابد.

رئيس‌ سازمان نظام‌پزشکی می گوید: همه می‌دانند عدد ۳۰۰ تا ۴۰۰ کشته در روز که مسئولان بهداشتی کشور می‌گویند واقعی نیست و آمار واقعی سه‌برابر آن است.

۱۵ درصد از بیماران کرونا که در بیمارستان‌های ایران بستری می‌شوند، فوت می‌کنند. این رقم در بسیاری کشورهای دیگر به ‌طور میانگین، حداکثر پنج‌ درصد است و ما جزو پنج کشور اول در مرگ و میر بیمارستانی کرونا هستیم. 40 تا 50 درصد از مرگ و میر بیمارستانی‌مان هم پیش‌‌از رسیدن به آی‌سی‌یو است؛ یعنی بیمار یا در اورژانس فوت می‌کند و یا در بخش‌های کرونا.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 2 نوامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: