ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 آبان 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 21 آبان

تیرخلاص را "مرداک"

به پیشانی ترامپ شلیک کرد!

 
 
 

 

 

از میان همه اظهار هائی که درباره شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری چه در ایران و چه در خارج از ایران (بویژه در خود امریکا) می شود، یک اظهار نظر که بهتر است آن را یک خبر تفسیری ارزیابی کرد بسیار با اهمیت است. با اهمیت است زیرا هم نشان میدهد پشت صحنه کارزارهای انتخاباتی چه می گذرد و هم این که چگونه در آن پشت صحنه به این نتیجه می رسند که یکنفر کارت سوخته است و باید برود. تیرخلاصی که از آن صحبت می کنیم نتیجه بحرانی است که سرمایه داری جهان با آن روبروست. این بحران معتقد است ترامپ متزلزل و دو دل بود و امریکا را با جار وجنجال از یک بن بست به بن بست بعدی رهبری می کرد.

اما تیرخلاص: هفته گذشته (روز چهارشنبه) در اوج کارزار انتخاباتی، به اشاره "روپرت مرداک"، فاکس نیوز که مرداک بنیانگذار آنست و سالها با ترامپ دوستی بسیار نزدیک داشت، پیش از موعد اعلام کرد بایدن برنده آریزونا است و این گواهی رسمی شکست ترامپ بود. ترامپ این اشاره را فهمید اما به روی خود نیآورد، اما حق با "مرداک" این سلطان یهودی رسانه های امریکا بود. ترامپ باید می رفت. از دو هفته پیش از آن نیز اسرائیل فیتیله حمایت  از ترامپ را پائین کشیده بود.

مادر مرداک، از یک خانوادهٔ یهودی بود و برپایهٔ تلمود و قانون امروز اسرائیل کسی که از سوی مادر، یهودی باشد، خود یهودی دانسته می‌شود! (ترجمه مقاله روزنامه "یونگه ولت" آلمان در همین ارتباط را در همین شماره پیک نت بخوانید)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 11 نوامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: