ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 آبان 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 26 آبان

رهبر، مخالف اصلی

تعطیل دو هفته ای است!

 
 
 

 

 

بدنبال شلیک های پیاپی مخالفان دولت به سوی روحانی بعنوان مخالف تعطیل دو هفته ای تهران و شماری از شهرهای بشدت آلوده به کرونا در ایران و تحریک مردم علیه روحانی، رئیس دفتر وی "واعظی" روزشنبه و پس از پایان جلسه ظاهرا پرتنش ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد که روحانی با تعطیل دو هفته ای مخالف نیست و در جلسه ستاد کرونا نیز با آن مخالفت نکرده است.

این سخنان واعظی معنائی جز این نداشت که کانون مخالفت با تعطیل دو هفته ای تهران و بسیاری از شهرهای ایران جای دیگری است و این جای دیگر نیز جز بیت رهبری و شخص رهبر جمهوری اسلامی نیست. شاید دلائل و استدلال هائی پشت این مخالفت باشد که بی منطق هم نباشد اما بحث اینست که چرا آن که مخالف است خود ورود به صحنه نمی کند و مستقیما دلائلش را بیان نمی کند و روحانی را  سپر بلا کرده است؟ پاسخ تقریبا روشن است، ایشان در صورت اعلام مخالفت با تعطیل دو هفته ای عملا باید مسئولیت بحران جاری در کشور را بپذیرد. چنین پذیرشی با شعارهائی که درباره ناچیز بودن تحریم ها، مخالفت با هر نوع مذاکره، کارشکنی های گذشته علیه برجام و دهها نقش دیگری که در بوجود آمدن بحران داشته مغایر است. حتی سخنرانی های اولیه ایشان درباره ناچیز بودن کرونا، جنجال یک ویروس برای جلوگیری از شرکت مردم در انتخابات و راهپیمائی 22 بهمن، تائید آن سخنان توهم آمیزی که یک آدم مشکوک در سیمای جمهوری اسلامی درباره کرونا مطرح کرد و آن ویروسی برای کشتن شیعیان دانست! ایشان در صورت قبول مسئولیت جلوگیری از تعطیل دو هفته ای نمی تواند حرف ها و دلائل حاشیه ای و تبلیغاتی بزند، بلکه باید آن حرفی را بزند که مردم قبول کنند. و آن حرف جز این نیست که در صورت اعلام تعطیل دو هفته ای نظام نمی تواند شکم مردم را سیر کند و شورش گرسنگان راه می افتد و شمار کسانی که در سرکوب شورش کشته خواهند شد به مراتب بیشتر از شمار قربانیان کرونا خواهد بود!

شایداین سخنان روحانی درجلسه روز گذشته هیات دولت، اشاره به همین مخالفت نداشتن او با تعطیل دو هفته ای باشد. او گفت: "ناچاریم با تعطیلی فراگیر، مانع پیشروی این ویروس مخرب شویم."

به این تعطیلی فراگیر می توان اجرای تصمیم جلوگیری از سفر مردم میان شهرها را نیز افزود که از شنبه قرار است اجرا شود!

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 16 نوامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: