ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

2 مهر ماه 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 2 مهر

انفجار دیروز در لبنان

شبیه انفجارهای اخیر ایران بود

 
 
 

 

 

انفجاری که روز گذشته در جنوب لبنان روی داد و رسانه های غربی سعی در کم پرداختن به آن کردند، ادامه انفجار عظیم ماه گذشته در بیروت بود. انفجار دیروز که اگر انفجار باشد و نه حمله موشکی با پهپاد از سوی اسرائیل، دست کم 4 قربانی داشته است. این انفجار در روستای "عین قانا" در جنوب لبنان روی داد و گفته می شود ساختمانی که منفجر شد و یا با موشک زده شد یکی از انبارهای مهمات نظامی و موشک های حزب الله لبنان بوده است. اگر ماهیت و کاربرد این ساختمان تائید شود، آنگاه این مسئله قطعی است که اسرائیل توانسته شبکه نفوذ عمیق جاسوسی و شناسائی در داخل حزب الله لبنان ایجاد کند که حاصل آن آگاهی از انبار مهمات در بندر بیروت بود که انفجاری عظیم را به همراه آورد و اکنون ساختمانی کمتر شناخته شده در روستای "عین قانا" که گویا یکی از انبارهای موشکی حزب الله بوده است. گفته شده که از ساعاتی پیش از وقوع انفجار هواپیماهای اسرائیل در آسمان لبنان و برفراز جنوب این کشور  گشت زنی می کردند.

یگانه سایت خبری که تا حدودی اشاره به ماهیت انفجار دیروز در جنوب لبنان کرد سایت خبری اسپوتنیک عربی بود که نوشت: «بر اساس اطلاعات اولیه به نظر می رسد خانه ای که منفجر شد انبار مهمات بوده است.»

بموجب این شواهد، می توان برخی انفجارهای اخیر در تاسیسات نظامی و اتمی ایران را نیز مرتبط با سیاست جدید اسرائیل برای نفوذ و شناسائی و انفجار ارزیابی کرد. نکته ای که روز گذشته بصورت تلویحی سخنگوی دولت "ربیعی" نیز به آن اشاره کرد که  خبر آن را در همین شماره پیک نت می خوانید.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  23 سپتامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: