ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9 مهر ماه 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

امام جمعه مجلس ششم:

مجلس یازدهم بی اعتبارترین

مجلس تاریخ جمهوری اسلامی است

 
 
 

 

 

حجت الاسلام انصاری راد نماینده مجلس ششم و امام جماعت آن مجلس و رئیس کمیسیون مهم اصل 90 آن  بود. مجلسی که پس از مجلس اول در جمهوری اسلامی، خوش نام ترین مجلس بود.

انصاری راد روی گذشته در باره مجلس استصوابی یازدهم که نمایندگانش ماشین شاسی بلند می خواهند و واکسن اختصاصی آنفولانزا را برایشان ذخیره کرده اند گفت:

من سابقه چندین دوره نمایندگی مجلس را دارم و به همین دلیل با جرأت می‌گویم هیچ مجلسی چنین نبوده است و مردم به هیچ مجلسی اینچنین بی‌رغبت نبوده‌اند. حتی مردم در انتخابات مجلس هفتم که بعد از رد صلاحیت گسترده اصلاح‌طلبان بود هم بیش از میزانی که در اسفند سال گذشته شرکت کردند. طبیعی است که وقتی مجلسی با مشارکت ۱۸ تا ۲۰درصدی مردم تهران و در سطح کشور با مشارکت ۴۰درصدی روی کار بیاید، نمی‌تواند نمایندگی مردم را داشته باشد زیرا واقعیت این است که دستِ ‌کم این مجلس نماینده ۸۰ درصد مردم تهران و نماینده ۶۰ درصد مردم ایران نیست.

(و خنده دار آن که نماینده اول تهران 18 در صدی که گفته می شود نزدیک به 8 درصد رای تهران آورده رئیس مجلس شده است و رهبر جمهوری اسلامی این مجلس را انقلابی و بهترین مجلس جمهوری اسلامی معرفی کرده است!)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  30 سپتامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: