ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 مهر ماه 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 14 مهر

معاون "آخرالزمانی" ترامپ

آماده جانشینی می شود!

 
 
 

 

 

در ادامه گزارشی که در شماره روز گذشته پیک نت درباره ابتلای ناگهانی ترامپ به کرونا و انتخابات مجلس سنای آن کشور به نقل از یکی از همکاران پیک نت در امریکا (لس آنجلس) خواندید، همکار دیگری از "بوستون" امریکا آن گزارش را کامل کرده و نوشته است:

در گزارشی که درباره تعطیل دو هفته ای مجلس سنا نوشتید متذکر می شوم که دوره نمایندگی مجلس سنا شش سال است و دوره مجلس نمایندگان 2 دو سال. در حال حاضر همانطور که در گزارش همکار دیگرمان نوشتید مجلس سنا در دست جمهوریخواهان و مجلس نمایندگان در دست دمکرات ها می باشد ولی همانطور که بسیار متین نوشته اید ترس از باخت در انتخابات آنها را به هر حیله ای متوسل می کند. در هر صورت در هر چهار سال، انتخابات تعدادی از سناتورها  که دوره نمایندگیشان تمام شده انجام می شود و ترس از همینجاست. آنها نگرانند و به همین دلیل با عجله می خواهند خانم "امی برات" را برای دیوان عالی انتخاب کنند که اگر کار بالا گرفت در دیوان عالی کاملا دست بالا را داشته باشند که نظر آن ختم دعوای حقوقی است.

در ضمن می خواستم نظر خودم را هم بگویم که معاون ترامپ "مایک پنس" از لحاظ سیاسی به هار ترین گروه های جمهوری خواه وابسته و از مذهبی های بسیار معتقد آخرالزمانی و وابسته به کلیسای "اونجلیکا" می باشد که بسیار پر قدرت است هم از جهت مذهبی و هم مالی. پنس ممکن است در صورت نیاز و درصوت از دور خارج شدن ترامپ، با انتخاب یک معاون زن و یا هر شخصی که بین مردم شهرت داشته باشد وارد کار زار انتخابات شود و نشانه هائی وجود دارد که او را دارند آماده ورود به صحنه می کنند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  5 اکتبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: