ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 مهر ماه 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پس از دسته گلی که چهار نماینده رهبر به آب دادند

رفتن مردم به تپه "اصلاندوز"

برای دیدن جنگ در قره باغ

 
 
 

 

 

سخنگوی وزارت امور خارجه، روز گذشته ناچار شد دسته گلی که چهار امام جمعه و نماینده رهبر جمهوری اسلامی در تبریز، ارومیه، اردبیل و زنجان با صدور اطلاعیه ای در حمایت از ترکیه و آذربایجان برای تصرف قره باغ صادر کرده بودند را اصلاح کند. او گفت:

ایران به همه طرف‌ها اعلام کرد مسیر نظامی برای حل و فصل این منازعه چند دهه‌ای وجود ندارد. ضمن احترام به حاکمیت ارضی آذربایجان باید هر چه زودتر درگیری‌های نظامی متوقف شود. ایران طرحی را آماده کرده است که با مشورت با هر دو طرف یعنی آذربایجان و ارمنستان و دولت‌های منطقه و همسایگان ما پیگیری خواهد شد.   طرفین مناقشه عدم تعرض به غیرنظامیان را با دقت رعایت کنند و بدانند که ایران نمی‌تواند درگیری را در مرزهای خود و تعرض به خاکش تحمل کند.

همزمان با ادامه تظاهرات و اعلام همبستگی با جمهوری آذربایجان در جنگ قره باغ در شهرهای منطقه و حتی در تهران، فرماندار شهرستان خداآفرین گفت: درحال حاضر یکی از مشکلات ما افراد هستند که خود را به تپه‌ها هم در منطقه در مرز اصلاندوز میرسانند تا از آنجا هم جنگ را ببینند و هم حمایت خود را ابراز کنند. این اقدام علیرغم هشدارهای ما که ممکن است حین تماشا خمپاره ای در این محل فرو آید و باعث کشته شدن عده ای بشود ادامه دارد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  6 اکتبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: