ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 مهر ماه 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

تبلیغات انتخاباتی به سبک ترامپ و احمدی نژاد

قالیباف مجلس را رها کرده

ومی خواهد رئیس جمهور شود!

 
 
 

 

 

قالیباف مجلس را رها کرده و به تقلید از ترامپ و احمدی نژاد مشغول تبلیغ خود برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 است. او که میداند این بار سپاه می خواهد کاندیدای خود را به صحنه بفرستد و میان چند سردار سابق و کنونی سپاه در تردید است، از حالا خود را جلو انداخته تا به سرداران تصمیم گیرنده و بیت رهبری نشان بدهد مردم چون او را می شناسند به وی رای میدهند و بیهوده دنبال سردار دیگری نباشند.

از سوی دیگر، او نیز خوب میداند که مجلس کنونی بی ریشه و بی خاصیت است و نمی خواهد وقت خود را صرف ریاست آن بکند. مجلسی که امثال میرسلیم هر چند گاه یکبار پرونده های واگذاری ها و فساد شهرداری دوران او و حتی جاسوس بودن قائم مقام زندانی اش را مطرح می کنند. او می خواهد یکبار دیگر با حمایت سپاه بخت خود را برای در اختیار گرفتن سکان ریاست جمهوری امتحان کند. او چنان شیفته دست یابی به این موقعیت است که از جان خویش هم گذشته و علیرغم مخالفت های ستاد مقابله با کرونا و حتی رئیس بیمارستانی که بیماران کرونائی در آن بستری هستند به دیدار بیماران مبتلا به کرونا رفت و موجب تشکیل نشدن جلسه سران سه قوه شد.

شاید در انتخابات 1400 نیز بار دیگر او در برابر ابراهیم رئیسی قرار گیرد. رئیس قوه قضائیه هم برای بدست گرفتن سکان ریاست جمهوری خواب های طلائی دیده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  12 اکتبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: