ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 مهر ماه 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 22 مهر

احمد جنتی تا انتخابات

ریاست جمهوری 1400 می ماند؟

 
 
 

 

 

روزنامه ایران با عباسعلی کدخدائی سخنگوی شورای نگهبان و در حقیقت پیشکار احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان مصاحبه کرده است. این مصاحبه درباره انتخابات مجلس یازدهم و مجلس استصوابی است که تشکیل شده و همچنین درباره انتخابات ریاست جمهوری 1400. سئوالاتی تقریبا تکراری و پاسخ هائی که نه سیخ را می سوزاند و نه کباب را اما دل مردمی را که انقلاب کردند می سوزاند که چه کسانی سکاندار شدند و به دولت و مکنت رسیدند. در همین مصاحبه خبرنگار درباره خبری سئوال می کند که این روزها در محافل حکومتی دهان به دهان می شود. یعنی وضع جسمی و شاید کرونائی شیخ احمد جنتی دبیر شورای نگبهان. خبرنگار از کدخدائی می پرسد:

- حال آقای جنتی چطور است؟ اخیراً گویا کسالتی داشتند.

کدخدائی: الحمدلله وضع جسمانی ایشان خوب است. چند روزی مسافرتی رفتند. (کجا؟ معلوم نیست و نمی گوید) مقداری کوفتگی بدن داشتند.(حتما کوه پیمائی نرفته که کوفتگی بدن پیدا کند. بنابراین این کوفتگی و غیبتی که به درازا کشیده شده باید دلائل دیگری داشته باشد) با ایشان صحبت کردم که گفتند خوبند و مشکل جدی ندارند. (مشکل دارد اما به ادعای خودش جدی نیست)

- یعنی درانتخابات ریاست جمهوری هم انجام وظیفه می‌کنند؟

کدخدائی: من نسبت به خودم هم نمی‌توانم چنین چیزی بگویم.

- منظورم وضعیت جسمانی ایشان است که آیا می‌تواند وظایف خود در انتخابات پیش رو را انجام دهد؟ کدخدائی: فعلاً که مشکلی ندارند. (ظاهرا امیدی به برخاستنش نیست!)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  13 اکتبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: