ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 مهر ماه 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

همه پرسی برای همین لحظات است

پرچم سفید امام حسن را

چه کسانی می خواهند بلند کنند

 
 
 
 

 

"جورج فلوید" سیاهپوست امریکائی، در آخرین لحظات زندگی زیر زانوی پلیس سفید پوست امریکائی گفت: "دارم خفه می شوم" و پلیس گفت: "به درک"!

این همان پاسخی است که ترامپ و نتانیاهو با پافشاری بر ادامه تحریم ها علیه ایران آن را بصورت ضمنی اعلام می کنند و در محافل خود بدون رودربایستی اعلام می کنند. آنها پا را روی گردن مردم ایران گذاشته اند به امید سقوط حکومت به هر قیمتی. مردم میگویند "داریم خفه می شویم" و آنها می گویند "به درک"!

ساده لوحی است اگر تصور شود بایدن رئیس جمهور شود و ترامپ از کاخ سفید بیرون برود زانوی امریکا از روی گردن ایران برداشته خواهد شد. اسرائیل بیشترین پافشاری را برای ادامه تحریم ها می آورد. دایره و امکانات مانور جمهوری اسلامی روز به روز کمتر می شود. چه ترامپ سر کار باشد و چه بایدن. چه ایران گرفتار جنگ داخلی شود و چه تکه پاره شود، برای آنها مهم نیست زیرا ایران نباید باشد!

در چنین موقعیتی حسن روحانی در آخرین سخنان خود از صلح امام حسن سخن گفت. سخنانی که بی شک پیش از ایراد آن، در بیت رهبری درباره آن بحث شده است. چگونه؟ چه زمانی؟ با چه عقب نشینی هائی؟ هیچ چیز آن معلوم نیست و اعلام نشده اما همه آنها دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد!

بی پایگاه ترین جریان سیاسی در میان مردم که عادت دارد بنام مردم سخن بگوید، پس از طرح صلح امام  حسن وحشت زده به مخالفت با آن برخاسته است. آنها خود خوب میدانند که روحانی بدون هماهنگی با رهبر جمهوری اسلامی از صلح امام حسن مثال نیآورده است و مخالفان وحشت زده از این که این صلح در آخرین ماه های ریاست جمهوری روحانی روی بدهد ساز مخالف را کوک کرده اند. آنها می خواهند خود یاران و مشاوران امام حسن باشند و با همین صلح پایگاهی در میان مردم برای خود دست و پا کنند و با این مخالفت خوانی که قطعا به کارشکنی و فشار تبلیغاتی همراه خواهد شد رهبر جمهوری اسلامی را می خواهند فعلا به عقب نشینی وادارند تا آنها خود زمامدار شده و پرچمدار صلح امام حسن شوند. آن بی چاک و دهنی که ذوالنوری قائم مقام پیشین نماینده رهبری در سپاه و از پادوهای آیت الله مصباح یزدی که حالا رئیس کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی در مجلس شده و سازی که با همین مضمون علم الهدا امام جمعه مشهد علیه روحانی کوک کرده همین پشت صحنه را دارد. آنها نیز خود میدانند که نه آه در بساط مانده و نه برگ های زیادی برای بازی و امتیاز دادن و امتیاز گرفتن و روز به روز هم وضع بدتر می شود. حتی کرونا می تواند به یک حادثه بزرگ و غافلگیر کننده در ایران تبدیل شود و گرسنگی و گرانی و بی اعتمادی و نفرت از حکومت را کامل کند.

پس از سخنان علم الهدا و ذوالنوری، موافقان صلح امام حسنی این بحث را مطرح کرده اند که مسئله صلح را به همه پرسی بگذاریم تا معلوم شود امثال علم الهدا سخنگوی مردمند یا طرفداران صلح!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  18 اکتبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: