ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 مهر ماه 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

درس نگرفته اند

تظاهرات منجر به شورش 96

باردیگرعلیه روحانی اجرا میشود؟

 
 
 
 
 

 

تظاهرات هشتم دیماه سال 96 را دولت سایه با حمایت علم الهدا امام جمعه مشهد و دامادش سید ابراهیم رئیسی با شعار "مرگ بر روحانی" ترتیب دادند. علم الهدا به سبک شاه که روز 25 مرداد از ایران خارج شد اما پیش از خروج حکم عزل مصدق را امضاء کرده و بدست سرلشکر زاهدی داده بود، از مشهد رفت به ییلاق های مشهد تا پس از سقوط روحانی ظفرمندانه  به مشهد باز گردد. "از قضا سرکنجبین صفرا فزود" یعنی از روز دوم، تظاهرات مشهد به شهرهای دیگر هم سرایت کرد و قند در دل دولت سایه آب شد که کار تمام شد، اما ناگهان از ظهر روز دوم شعار "مرگ بر روحانی" تبدیل شد به "مرگ بر خامنه ای"، "ما انقلاب کردیم، چه اشتباهی کردیم"، "رضا شاه روحت شاد" و بالاخره مرگ بر جمهوری اسلامی. جلسه فوق العاده شورای عالی امنیت ملی تشکیل شد و گزارش تظاهرات همراه با نتیجه تحقیقات آن تهیه و خدمت رهبر فرستاده شد. علم الهدا متهم ردیف اول تشخیص داده شد و به شمخانی ماموریت داده شد تا این نتیجه را به علم الهدا اطلاع داده و او را برای توضیحات به جلسه شورای عالی امنیت ملی فراخواند. بصورت همزمان سرکوب تظاهرات دیماه 96 که تبدیل شده بود به شورش علیه کل نظام آغاز شد.

روز گذشته، همین بازی تکراری در قم کلید زده شد و بلافاصه محمود صادقی از معدود نمایندگان صالح مجلس دهم که برای مجلس یازدهم تائید صلاحیت نشد با اشاره به همین گزارش خبری که دربالا نوشتیم گفت:

"به آنها که فکر می‌کنند با فحاشی و صدور حکم اعدام برای روحانی می‌توانند بر موج نارضایتی‌ها سوار شوند، تجربه‌ی دیماه ۹۶ را یادآوری می‌کنم. مردم ناراضی فرقی بین رئیس ‌جمهور و رهبری نمی‌گذارند. توجه داشته باشید فحش به رئیس‌جمهور اتوماتیک به سایر اجزای نظام دایوِرت می‌شود."


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  21 اکتبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: