ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

2 شهریور 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

حضور لوکاشنکو در مرزهای لهستان

ارتش ناتو از داخل لهستان

آماده تصرف بخشی از بلاروس شده

 
 
 

 

 

تلویزیون 24 روسیه به نقل از خبر گزاری بلاروس گزارش داد:

تظاهرات مخالفان در جمهوری بلاروس فروکش کرده و همزمان با نا امیدی غرب از انفجار در داخل این جمهوری، ارتش ناتو، در مرزهای غربی این کشور از سمت لهستان دست به آرایش جنگی زده  است. نیروهای نظامی خارجی در هماهنگی کامل با تظاهرات اخیر مخالفان در بلاروس در صدد بودند تا شهر مرزی "گرودنا" در مرز لهستان را تصرف کنند تا تبدیل به پایگاه مخالفان شود. به همین مناسبت روز گذشته الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس برای نظارت بر استحکامات دفاعی این کشور وارد شهر "گرودنا" شد و از پایگاه های دائمی تیپ ششم مکانیزه ارتش مستقر در این منطقه بازدید کرد.

لوکاشنگو که خود در گذشته نظامی بوده در دیدار با مدافعان ارتش در این منطقه گفت: متاسفانه بجای اینکه من در مینسک باشم و برای تثبیت اوضاع تصمیم گیری کنیم، تحریک نیروهای ناتو منجر به نگرانی عمیق شده و ما بعد از 25 سال باید نیروهای نظامی بیشتری را در مرزهای غربی مستقر کنیم و با هوشیاری مراقب تحرکات دشمنان کشور باشیم.

لوکاشنکو پیش از عزیمت به مرزهای این کشور با لهستان اعلام کرد: منابع مالی تظاهرات اخیر را فاش خواهیم کرد. او در عین حال کابینه بلاروس را ترمیم کرد اما «رومان گولووچنکو» نخست وزیر، «ولادیمیر ماکی» وزیر خارجه، «یوری کارایئو» وزیر کشور و «ویکتور هرنین» وزیر دفاع در مقام خود ابقا شدند.

 

https://www.vesti.ru/article/2447876

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 23 اوت 2020

 
 

اشتراک گذاری: