ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5 شهریور 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

باد بادکنک مبارزه با فساد را خالی کردند

80 هزار میلیارد تومان

طی 10 سال در ایران اختلاس شده

 
 
 
 
 

 

سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه تهران در جلسه ای بنام "کارمند تراز انقلاب اسلامی" شرکت کرده بود طی سخنانی گفت: اگر اختلاس‌ها طی ۱۰ سال اخیر را جمع کنیم به عددی حدود ۸۰ هزار میلیارد تومان می‌رسیم.

او نگفت که این اختلاس ها در چه ساختاری انجام شد، نقش رانت های قدرت در آنها چقدر بوده و چه سهمی از این رانت و اختلاس به سپاه رسیده و می رسد؟ و چرا مبنای جمع کردن ارقام از آغاز دولت احمدی نژاد شروع نشد؟

در همین شماره پیک نت به نقل از سخنان حسن روحانی می خوانید که بدرستی می گوید فساد و اختلاس با دادگاه حل نمی شود، با شفاف سازی و آگاه شدن مردم از رابطه های فساد زا و نترسیدن مطبوعات برای نوشتن حقایق حل می شود.

در کنار این سخنان سردار یزدی و حسن روحانی، مردم شاهد خالی شدن باد از بادکنک مبارزه با فساد با جنجال پیرامون چند پرونده – از جمله پرونده اکبر طبری- هستند. دادگاهی که برای پائین کشیدن فیتیله آن، قاضی منصوری در پایتخت رمانی "بخارست" به قتل رسید و جنازه اش به ادعای مقامات قضائی  بی سر و صدا به تهران منتقل و دفن شد. حتی گزارش پلیس بخارست درباره قتل او در هتل محل اقامتش که همراه با جسد تحویل داده شده بود منتشر نشد. درباره فیلم مدار بسته هتل نیز دیگر صحبتی نمی شود. همچنان که درباره آن ایرانی که ساعاتی پیش از قتل منصوری وارد هتل شده بود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 26 اوت 2020

 
 

اشتراک گذاری: