ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5 شهریور 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

شاید فوت روحانیون دیگری هم بزودی اعلام شود

روح الله حسینیان معروف به

"خسرو خوبان" را کرونا کشت!

 
 
 

 

 

روح‌الله حسینیان از منفورترین روحانیون حکومتی براثر ابتلا به کرونا در گذشت. خبر ابتلا و بستری شدن او را تا لحظه اعلام مرگ پنهان کرده بودند و این ماجرا نشان داد که احتمالا روحانیون حکومتی دیگری نیز کرونا گرفته اند اما صدایش را در نمی آورند.  حسینیان که سابقه بدی در دوران نوجوانی و طلبگی در حوزه داشت و به "خسرو خوبان" معروف بود، پس از انقلاب با همان عقده های دوران طلبگی به چهره ای امنیتی تبدیل شد و در بسیاری از ترورها، اعدام ها و انواع جنایات دیگر دست داشت. از جمله در قتل های زنجیره ای. او مبتکر یک موسسه انتشاراتی شد تا اعترافات زیر شکنجه قربانیان سیاسی را بصورت کتاب منتشر کند.

ایرج مصداقی زندانی سیاسی جمهوری اسلامی که توانست از ایران خارج شود و دارای اطلاعات قابل توجهی از درون زندانهای دهه 60 است، در باره مرگ حسینیان از جمله نوشت:

او در سال ۱۳۷۶ به همراه حمید رسایی و قاسم روانبخش مسئول دفتر مصباح یزدی رهبری اوباش و چماقداران در حمله به منزل و حسینیه آیت‌الله منتظری را به عهده داشتند.

روز ۱۶ دیماه ۱۳۹۱ سایت بولتن نیوز گزارش داد: «چندی پیش دختر جوانی با هویت «ل.م» از یک نماینده مجلس به اتهام «تجاوز به عنف» به مقامات قضایی و امنیتی شکایت کرد و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و حتی در محافل سیاسی و برخی رسانه‌ها نیز این خبر منتشر شد. سایت‌های خبری فاش کردند که نماینده مذکور کسی نیست جز روح‌الله حسینیان که در شهریور ۱۳۸۹ پس از افشای ماجرا دچار سکته قلبی شده و در بیمارستان بستری می‌شود.

حسینیان پس از افشای قتل‌های زنجیره‌ای از تاریکخانه بیرون آمد و به یک چهره‌ی رسانه‌‌ای تبدیل شد.

او شش روز پس از آن که وزارت اطلاعات دولت خاتمی با انتشار اطلاعیه‌ای، نیروهای خودسر این وزارتخانه را عامل قتل‌های زنجیره‌ای اعلام کرد در تاریخ ۲۱ دی ۱۳۷۷ در برنامه شبانگاهی «چراغ»صدا و سیما با اطلاع از عنقریب بودن دستگیری سعید امامی و اعضای تیم‌های ترور در دفاع از مصطفی پورمحمدی و دیگر مسئولان اصلی جنایات در آن برنامه اتهاماتی را متوجه دولت خاتمی کرد و قتل‌های زنجیره‌ای را به نیروهای هوادار دولت نسبت داد.

حسینیان در اردیبهشت ۱۳۸۶ مشاور سیاسی و امنیتی احمدی‌نژاد شد. پس از آن نیز در انتخابات مجلس هشتم و نهم به عنوان نماینده تهران به مجلس رفت و رئیس کمیسیون سیاست داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی و عضو هیات موسس جبهه پایداری وابسته به مصباح یزدی شد.

 حسینیان دو هفته پس از انتخابات 88 در مجلس گفت: این سه نفر (موسوی، رهنورد، کروبی) را به من بدهید تا اعدام‌شان ‌کنم و غائله بخوابد.

عکس یادگاری حسینیان پیش از کرونا، درکنارحسین فدائی، حمید رسائی، حداد عادل و مرتضی آقا تهرانی دبیرکل جبهه پایداری. از این جمع یکدل، حسینیان کم شد.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 26 اوت 2020

 
 

اشتراک گذاری: