ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 شهریور 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دیدار جمعی دوشنبه شب

 درهای حصر به روی

شیخ مهدی کروبی باز شده

 
 
 
 
 

 

سایت جماران به نقل از خبرگزاری ایلنا گزارش داد که دوشنبه شب، شیخ مهدی کروبی در خانه حجت الاسلام شیخ قدرت الله علیخانی با برخی چهره های سیاسی- مذهبی دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه شماری از اعضای مجمع روحانیون مبارز، آیت الله موسوی بجنوردی و  آقایان امام جمارانی، آشتیانی، رحمانی و عباسی فر و همچنین اسماعیل دوستی، سید عباس موسوی و حسین کروبی فرزند مهدی کروبی نیز حضور داشتند .

درباره این دیدار حسین کروبی گفته است: گشایش‌هایی در یک ماه اخیر برای پدرم فراهم شده است.چون حصر بسیارطولانی شده، نهادهای امنیتی تصمیم گرفتند که این گشایش‌ها انجام شود. البته از مدتی پیش   گشایش‌هایی برای آقای کروبی ایجاد شده بود به عنوان مثال دیدارهایی را با افرادی داشتند اما بعد از بیانیه ایشان که درباره حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی منتشر شد، علاوه بر دستگیر شدن من، گشایش‌هایی که شروع شده بود لغو شد و حتی ملاقات فرزندان که طی دو تا سه سال گذشته هر زمان که می‌خواستند انجام می‌شد را به هفته‌ای یک بار تقلیل دادند. الان یک ماهی هست که دوباره آن گشایش‌ها بازگشته‌اند. خانواده هر زمان که بخواهد می‌تواند به منزل ایشان برود، همچنین چند جلسه است که اشخاصی که خود آقای کروبی موافق دیدار با آنها هستند با هماهنگی نهادهای امنیتی هر ۱۵ روز یکبار در منزل یکی از دوستان با ایشان ملاقات می کنند. از جمله این دیدارها، دیدار شب گذشته در منزل آقای علیخانی بود. امیدواریم این دیدارها بار دیگر لغو نشود و این گشایش ادامه پیدا کند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  2 سپتامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: