ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 شهریور 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گفتگو با بهزاد نبوی

روی حرف های ترامپ

نمی توان حساب باز کرد!

 
 
 

 

 

بهزاد نبوی عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و از یاران پا در رکاب میرحسین موسوی با روزنامه شرق مصاحبه کرده و نظرات خود را درباره انتخابات آینده امریکا مطرح کرده است. او گفته است:

در انتخابات آمریکا، طبیعی است که اگر دموکرات‌ها پیروز شوند سیاست‌های آمریکا به‌طورکلی تغییر می‌کند و احتمالا به برجام بازمی‌گردند و بدیهی است که تحریم‌ها برداشته خواهد شد. اگر ترامپ دوباره رئیس‌جمهور شود، آینده برایم چندان قابل پیش‌بینی نیست.  بسیاری از مواضع کنونی آقای ترامپ برای کسب رأی در دور دوم است و روی تصمیم‌گیری‌های بعدی او نمی‌توان حساب کرد و خلاصه ایشان پیش‌بینی‌پذیر نیست.  به نظر من تقریبا هیچ ‌یک از کارهایی که ترامپ تا به حال انجام داده در جهت منافع ملی آمریکا نبوده و عمدتا بدنبال منافع شخصی است. معتقدم تندروهای داخلی علی‌القاعده باید از انتخاب مجدد ترامپ خوشحال شوند و علاقه‌ای به روی‌کارآمدن یک دولت معتدل در آمریکا نداشته باشند چراکه به سیاست‌های ماجراجویانه آنان لطمه می‌زند.

نبوی درباره مسائل داخلی کشور گفته است:

من هیچ ارتباطی با مسئولان کشور ندارم، حتی با آقای روحانی. البته بعضا هم به ‌حق از او دفاع می‌کنم و بسیاری از انتقادهای دوستان اصلاح‌طلب به ایشان را تأیید نمی‌کنم.  پس از آغاز ریاست‌جمهوری ایشان، تنها دو بار در دو جلسه عمومی در خدمتشان بوده‌ام


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  3 سپتامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: