ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 شهریور 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 22 شهریور

خاتمی و روحانی بر سر

چه مسائلی تلفنی گفتگو کردند؟

 
 
 

 

 روحانی و محمد خاتمی با یکدیگر گفتگوئی تلفنی کرده اند. این گفتگو در ارتباط با مشکلات عمومی کشور و مشکلاتی که برای دولت ساخته و می سازند بوده است. از جزئیات این گفتگو و مدت آن گزارشی منتشر نشده اما از آنجا که همه تلفن های مقامات در بیت رهبری شنود می شود، قطعا شخص رهبر جمهوری اسلامی درجریان جزئیات این گفتگو بوده و آن دو نیز با علم بر همین مسئله قطعا مرزبندی هائی را مراعات کرده اند.
موسوی لاری وزیر کشور دولت خاتمی و عضو شورای رهبری اصلاحات در ارتباط با این گفتگوی تلفنی چند جمله ای که نه سیخ بسوزد و نه کباب را گفته که خبرگزاری ایرنا آن را منتشر کرده است. او گفته است: "گفتگوی در فضای دوستانه بود و طبق آنچه که از آقای خاتمی شنیدم، رئیس جمهوری گرفتاری‌ها و مشکلاتی که بر سر راه دولت وجود دارد را مطرح و خاتمی هم نقطه نظراتی را در مورد سیاست خارجی و داخلی و معیشت مردم بیان کرده است. معتقدم اگر فضای نقد و گفتگو در کشور برقرار شود جامعه رشد می‌کند. می‌خواهد این گفتگو میان روحانی با خاتمی باشد یا بین مصطفی تاجزاده با حسین شریعتمداری."
قطعا روحانی برای احوالپرسی و ابراز دوستی به خاتمی به وی تلفن نکرده، بلکه این تماس تلفنی درارتباط با اوضاع بحرانی کشور، بحران عمیق اقتصادی و نارضائی عمومی، خطر انفجار دوباره خشم مردم، مجلس دستآموزی که در بی رونق ترین انتخابات تشکیل شده و با هدایت شورای نگهبان سرگرم لوایحی برای تهی کردن کامل کالبد جمهوریت نظام تا پیش از انتخابات 1400 است و در یک کلام درباره رسیدن کار به آن نقطه پایانی است که آیت الله خمینی در نامه به شورای نگهبان وقت نوشت و تاکید کرد:«اگرحجتیه حاکم شود همه چیز برباد می رود!». بویژه که آقای خامنه ای به آخر خط نزدیک شده و همه منتظر و حتی نگران تکانه های پس از رهبری فردی او هستند.
 


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  12 سپتامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: