ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 شهریور 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گفتگو با هادی غفاری: در برخی شهرستانها

در انتخابات میان دوره ای

تنها یک در صد شرکت کردند

 
 
 

 

 

هادی غفاری که در سالهای اولیه پس از سقوط رژیم شاه و برپائی جمهوری اسلامی، کلت بدست رهبری بزرگترین گروه های مهاجم به احزاب و سازمان های سیاسی و دفاتر آنها را  داشت و درعین حال عضو هیات رهبری حزب جمهوری اسلامی نیز بود، بتدریج از آن مواضع دست کشید و حالا از منتقدان جدی استبداد مذهبی در ایران است. امثال او که کم هم نیستند در جمهوری اسلامی، فهمیدند چه کلاهی سرشان رفت و چه نقش مخربی در جمهوری اسلامی علیه آرمان های واقعی انقلاب 57 انجام دادند، گرچه آنقدردیر که حالا خود در منگنه سانسور و محرومیت و حتی تهدید به مرگ هستند!

هادی غفاری که حالا آیت الله است، روز گذشته در مصاحبه ای با خبر آنلاین گفت: مشکلات کشور با رئیس جمهور زن یا نظامی قابل حل نیست.

راه حل افزایش مشارکت مردم در انتخابات این است که دست از نظارت استصوابی بکشیم و اجازه بدهیم افراد خود را در معرض رأی مردم قرار دهند. در مرحله دوم انتخابات مجلس که چند روز پیش انجام شد در برخی شهرستان‌ها تنها «یک» درصد از واجدین شرایط پای صندوق‌های رأی رفتند.

شاید برخی از کاندیداهای انتخاباتی با نیات پوپولیستی موضوع معیشت را مطرح کنند، زیرا این موضوع قطعا یکی از مسائل مهم کشور است.  شما توجه کنید که وقتی می گویند خدمات رسانی کمیته امداد امام خمینی  سه برابر شد، یعنی ذلت سه برابر شده و این افتخار نیست!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  16 سپتامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: