ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 شهریور 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 26 شهریور

ابراهیم رئیسی در برابر

پیشنهاد منطقی تاج زاده!

 
 
 

 

 

مصطفی تاج زاده معاون سیاسی وزارت کشور در دولت محمد خاتمی که خود از قربانیان کودتای انتخابات سال 88 بود و بیش از همه دستگیر شدگان در زندان ماند، روز گذشته در نامه ای خطاب به رئیس قوه قضائیه "ابراهیم رئیسی" که متن آن را در همین شماره پیک نت می خوانید، از وی خواست که برای روشن شدن حقایق مربوط به شکنجه و اعلام اعدام نوید افکاری فورا یک هیات ویژه و بی طرف تشکیل شود. او در نامه خود افزود که کار این هیات باید بررسی بازپرسی و صدور و اجرای حکم  نوید افکاری باشد و در این زمینه باید به ابهاماتی که وکیل نوید افکاری کتبا و شفاها مطرح کرده پاسخ داده شود و افکار عمومی در جریان تمام مراحل این تحقیق و بررسی مجدد قرار گیرد.

تاج زاده نوشت:

اعلان جزئیات پرونده برادران افکاری از سوی وکلا و خانواده متهمان پرسش‌ها و ابهامات زیادی را برانگیخته است. از آنجا افکار عمومی در گذشته شاهد بروز برخی خطاهای فاحش در مراحل تحقیقات، بازجوئی و صدور احکام بوده، انتظار می‌رفت پس از هشدار دلسوزان، قوه قضائیه هیات حقوقی بی‌طرفی را برای تحقیق و بررسی پیرامون فرایند بازجویی و بازپرسی تعیین کند و نتیجه آن ‌را به اطلاع افکار عمومی برساند و تا قبل از  پایان تحقیقات مذکور هیچگونه اقدامی صورت نگیرد.

همچنان‌که هنوز انتظار می‌رود دستگاه قضا با تضمین حضور وکیل منتخب متهمان در مرحله تحقیقات، راه تشکیک در استحکام احکام را ببندد و احتمال اخذ اعترافات کذب در  زیر شکنجه را منتفی کند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  16 سپتامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: