ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4  مرداد 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

درباره هواپیمای ماهان رهنمود داده

"کدخدائی" دست دراز جنتی

تبدیل به نخود هر آشی شده

 
 
 

 

 

48 ساعت است که خبر مانور هواپیمای ماهان در بیروت و فرود اجباری آن بدلیل خطر برخورد با یک هواپیمای نظامی امریکائی به اشکال و بهانه های مختلف در رسانه های حکومتی ایران پوشش داده می شود. همه میدانند که هدف ماله کشی بر شلیک موشک به هواپیمای اوکرائینی است که منجر به سقوط آن هواپیما و  کشته شدن 176 سرنشین آن شد. در جریان فرود اجباری هواپیمای ماهان چند نفر که کمربند نبسته بودند دستشان ضرب دید و یا پیشانی شان زخمی شد. بحث نه بر سر توطئه احتمالی امریکا و یا حتی اسرائیل برای سقوط هواپیمای ماهان، بلکه بر سر مانورهای کودکانه ایست که جمهوری اسلامی می کند و درس از بی اعتبار شدن خبر رسانی های خود نمی گیرد.

دراین میان یک ماجرای با مزه دیگری هم روی داد و آن اظهار نظر عباس کدخدائی سخنگوی شورای نگهبان درباره ماجرای هواپیمای ماهان در بیروت است. او که عادت کرده خود را نخود هر آشی بکند در یک توئیت گفته است:

"در مقابل تخلفات کشورها علاوه بر پیگیری حقوقی، لازم است از اقدام متقابل نیز استفاده شود چرا که ذات اقدامات حقوقی مستلزم طی زمان طولانی است. این اقدام تروریستی رژیم آمریکا علاوه بر تعقیب حقوقی که مقامات محترم دولت تاکید کردند مستلزم اقدام متقابل نیز هست."

 کداخدائی نفرمود که چه اقدام متقابلی باید انجام شود؟ و ضمنا این ماجرا چه ربطی به شورای نگهبان که ایشان سخنگوی آنست دارد؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 ژوئیه 2020

 
 

اشتراک گذاری: