ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4  مرداد 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 4 مرداد

جمهوری اسلامی

جمهوری صد داروغه است!

 
 
 

 

 

جمهوری اسلامی، جمهوری صد داروغه است و هر داروغه ای حکم خود را می راند. در مهم ترین بحرانی که گریبان سلامت جامعه و مردم را گرفته، امام جمعه ها که کاسبان اشک و آه و سینه زنی، ناله و اشک و دخیل اند، نه تنها در موج اول کرونا ابتدا با قرنطینه قم مخالفت کردند، نه تنها با تعطیل نماز جمعه ها مخالفت کردند و نه تنها با بسته شدن درحرم ها، یعنی سه مرکز مهم تجمع و شیوع کرونا به مخالفت برخاستند و انواع خطبه ها و سخنرانی ها ومصاحبه ها را در همین ارتباط کردند تا احساسات مردم مذهبی را علیه تصمیمات دولت برانگیزند، در موج دوم کرونا و با همه تجربه تلخی که از موج اول وجود دارد باز هم دست بردار نیستند و بر طبل خود می کوبند. حالا هم ماه محرم در پیش است، یعنی ماه باصطلاح "بره کشان" روحانیون و مداحان و به همین دلیل در برابر تصمیمات دولت برای کنترل شیوع کرونا صف بندی کرده اند.

بخوانید تازه ترین کارشکنی های دو امام جمعه مشهد و قم را در همین ارتباط:

امام جمعه مشهد:

"راهی که برای مقابله با ویروس کرونا مبنی بر حذف ارتباطات در پیش گرفته‌ایم، راه درستی نیست چرا که افراد جامعه را دچار خسارت‌هایی می‌کند که تبعات آن از ابتلا به این ویروس و بیماری خیلی بیشتر و نگران‌ کننده ‌تر است. (علم الهدا خسارت های خود را به حساب خسارت مردم می گذارد!(

او در ادامه گفت:

"بستن حرم مطهر حضرت امام رضا، تعطیل کردن نماز جمعه، بستن مساجد، تدبیر نیست بلکه مدیریت بر حسب بی‌تدبیری است." (لابد همه کشورها و دولت هائی که با همین تدابیر به جنگ کرونا رفتند هیچکدام عقلشان باندازه علم الهدا نبود)

حالا از زبان عباس موسوی مطلق سخنران نماز جمعه قم بخوانید:

"کرونا یک ویروس سکولار است که تلاش می‌کند کشورهای دینی را با آثار مخرب خود به سمت بی دینی سوق دهد. مراسم‌های مذهبی ماه محرم و صفر باید با شور همیشگی خود برگزار شود."

حالا سخنان حریرچی معاون وزارت بهداشت را بخوانید:

"مردم به مشهد سفر نکنند خراسان رضوی از استان‌های قرمز کرونا در کشور است. ما الان در شرایطی هستیم که فقط در یک ماه اخیر افزایش 300 درصدی بستری‌شدگان کرونا را داشته ایم."


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 ژوئیه 2020

 
 

اشتراک گذاری: