ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6  مرداد 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 6 مرداد

زیر 40 ساله هائی

که آماده انتخابات 1400 می شوند

 
 
 

 

 

مهرداد بذرپاش که در کابینه احمدی نژاد حضور داشت و به محض زاویه پیدا کردن او با حامیان تند رو و کنُد رو اصولگرایش از او جدا شد، ناگهان سر از مجلس در آورد. البته نه بعنوان نماینده مجلس بلکه بعنوان منتخب و منتصب دیوان عالی محاسبات. درباره او و بویژه آینده سیاسی اش حرف و نقل بسیار است. از جمله این که از نامزدها و کاندیداهای بیت رهبری برای انتخابات سال آینده است و به همین دلیل دستور انتصاب او بعنوان رئیس دیوان محاسبات از بیت رهبری به قالیباف ابلاغ شد تا برای آن آینده تجربه اندوزی کرده و با امور زیربنائی دولت آشنا شود. بویژه که سن و سالش تقریبا مشابه سن و سال "آذری جهرمی" وزیر ارتباطات دولت روحانی است و این احتمال وجود دارد که این دو در رقابت انتخابات ریاست جمهوری روبروی یکدیگر قرار بگیرند. درباره وزیر ارتباطات آن سوابق و وابستگی های اقتصادی و مانورهای سیاسی و پریدن از این سکو به آن سکو که این روزها درباره بذرپاش انتشار می یابد وجود ندارد، درعین حال که هنگام ورود به کابینه روحانی متهم به داشتن نقش در فیلترینگ ها شد اما مخالفتش با فیلترینگ تلگرام و اینستاگرام و ... نشان داد که آن اتهام متوجه وی نیست. گفتند امنیتی است اما اکثر مدیران جمهوری اسلامی یک دوره یا نظامی بوده اند و یا امنیتی، ضمن این که این مسئله نیز ثابت نشده است. آیا این دو مصداق آن دولت جوانی هستند که رهبر جمهوری اسلامی آن را مطرح کرده است؟ وزیر ارتباطات مشهور به دفاع از دولت الکترونیک است و بذرپاش مشهور به طرفدار دولت تابع بیت رهبری و درحقیقت تابع "مجتبی خامنه ای". سیب حادثه بسیار در آسمان توفانی ایران می چرخد تا به زمین برسد و به همین دلیل این نوع پیش بینی ها هنوز بسیار زود است و نمی توان با قاطعیت درباره آنها سخن گفت.

درباره مهرداد بذرپاش از جمله گفته میشود وی علاوه بر دوران مدیریت "سایپا" در قلب اندیشکده ها و مراکز باصطلاح مطالعاتی و تحقیقاتی و اجرایی قرار دارد. از الکترونیک مبین و توسکا تا ستاد امام و اندیشکده افرا و اسما و غیره.

می گویند عباس کدخدایی سخنگوی قوه قضائیه که خود او هم احتمالا رقیب بذرپاش و وزیر ارتباطات در انتخابات ریاست جمهوری آینده خواهد بود و کامران دانشجو از مجریان کودتای انتخاباتی 88، هر کدام در بخشی و موسسه ای نهایتا به بذرپاش وصل هستند و اگر رقیب انتخاباتی نشوند، نامزد حضور در کابینه احتمالی بذرپاش خواهند بود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 27 ژوئیه 2020

 
 

اشتراک گذاری: