ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8  مرداد 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 8 مرداد

"پرستوئی" که روی بام

خیلی ها در ج. اسلامی نشسته بود

 
 
 

 

 

برای محمد علی نجفی شهردار اسبق تهران تا کنون چند بار به جرم قتل همسرش احکامی در دادگاه های تحت فرمان و زیر نظر اطلاعات سپاه صادر شده اما پرونده او دارای راز و رمزی است که بیم دارند در صورت اجرای این احکام آن راز و رمز ها فاش شود و آنوقت جمع کردن رسوائی بلائی که سر او آوردند بسیار دشوار خواهد بود. نجفی باتهام قتل میترا استاد همسرش در زندان است، اما این دیگر راز سر به مهری نیست که میترا استاد خود یکی از قربانیان اطلاعات سپاه بود که در نقش "پرستو" برای اطلاعات شکار می کرده است. نجفی تنها "شکار" او نبوده، حتی در دورانی که همسر وی بود نیز به نقش خود بعنوان شکارچی اطلاعات سپاه ادامه میداده است.

نجفی چوب پیگیری پرونده فساد اقتصادی قالیباف را خورد. فسادی که او در زمان کوتاه قرار داشتنش بر سر شهرداری تهران مدارک آن را جمع کرده و یکجا تسلیم قوه قضائیه کرد تا رسیدگی کنند، اما قوه قضائیه ای که تابع اطلاعات سپاه است بجای رسیدگی به آن مدارک و پرونده ها صبر کرد تا اطلاعات سپاه قتل میترا استاد را ترتیب بدهد و سپس بجای قالیباف، گریبان نجفی را گرفت. قالیباف با زیر 10 در صد رای تهرانی ها که تنها 20 در صد واجدین حق رای آن در انتخابات شرکت کرده بودند رفت به مجلس و حتی شد رئیس مجلس. میترا استاد پرستوئی با چهره های مختلف بوده است. گفته می شود در تازه ترین پیغام ها و پیام های پنهان و پشت صحنه، نجفی به رئیس قوه قضائیه اطلاع داده که قصد دارد درباره میترا استاد اطلاعات تازه ای را فاش کند.

این اطلاعات مربوط است به رابطه جنسی میترا استاد با «غلامعباس ترکی» دادستان نظامی تهران. بدستور ابراهیم رئیسی "غلامعباس ترکی" از سمت خود برکنار شد. غلامعباس ترکی هم تهدید کرد که اگر اسناد رابطه جنسی او با میترا استاد فاش شود، او نیز اسناد رابطه میترا استاد با حجّت الاسلام "شکرالله بهرامی" رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح را فاش خواهد کرد. و باز گفته می شود که نجفی گفته است قصد دارد اطلاعاتی در باره حُجّت الاسلام "سیّد احمدزرگر" از معاونان آیت الله جنّتی و دبیرکل ‏ستاد امر به معروف و نهی از منکر را هم فاش کند!

در کشاکش این شایعات و اطلاعات "گودرزی" وکیل محمدعلی نجفی اعلام کرد: پرونده نجفی به هیات عمومی دیوان عالی کشور ارجاع شد تا توسط قضات دیوان عالی کشور مورد بررسی قرار گیرد.

دیوان عالی برای سومین بار، رای صادره مبنی بر محکومیت نجفی به جرم قتل عمدی را نپذیرفت و استدلال دادگاه را رد کرد. قرار است اینبار پرونده توسط قضات کیفری دیوان عالی مورد بررسی شود. هدف از صدور سه بار حکم قتل عمد، اعدام نجفی و خلاص شدن از دهان باز کردن نجفی است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 29 ژوئیه 2020

 
 

اشتراک گذاری: