ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12  مرداد 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

در شمار قربانیان کرونا

ایران رقیب امریکا

ایتالیا و اسپانیا می شود؟

 
 
 

 

 

در تهران در صدر جدول آمار قربانیان کرونا در ایران است و ایران می رود تا صدرنشین قربانیان کرونا در جهان بشود و با  امریکا و ایتالیا و اسپانیا رقابت کند!

فرمانده عملیات مقابله با کرونا می گوید: وضعیت مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌های تهران وخیم‌تر شده است. بررسی الگوی مراجعین در مراکز درمانی استان تهران نشان می‌دهد که بیماران با وضعیت وخیم‌تر به این مراکز مراجعه می کنند. وقتی بیماران با وضعیت جسمی وخیم تری به مراکز درمانی مراجعه می کنند، افراد در ارتباط با آنها از جمله کادر پزشکی با خطرات قوی تری مواجه می شوند و بیشتر در معرض بیماری قرار می گیرند.  روزانه حدود ۷۰۰ مبتلا به کرونا در تهران بستری می‌شوند.

تاکنون چهار هزار نفر در بیمارستان‌ های تهران به علت ابتلا به کرونا بستری بوده اند.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: در موج دوم با افزایش دوبرابری ابتلای کادر پرستاری روبرو هستیم؛ به گونه‌ای که درصد ابتلای کادر پرستاری در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از ۳.۶ به ۷.۳ درصد افزایش یافته است و این در حالیست که هنوز موج دوم  بیماری به اتمام نرسیده و همین مسئله بیمارستان‌ها را با مشکل کمبود نیروی انسانی روبرو کرده است.

سخنگوی وزارت بهداشت میگوید:

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۰۶ هزار و ۷۵۲ نفر رسیده است. تنها در طول یک روز ، ۲۱۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. فعلا 4 هزار و یازده مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید تحت مراقبت قرار دارند.

استانهای تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند.

همچنین استانهای آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم  هم در وضعیت هشدار قرار دارند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 2 اوت 2020

 
 

اشتراک گذاری: