ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12  مرداد 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

جسد هنوز بیرون از خاک است

رازی که قاضی منصوری میدانست

با او به زیر خاک نخواهد شد!

 
 
 

 

 

جسد قاضی منصوری تبدیل شده به لقمه "والله، بالله". پزشکی قانونی مدعی است که جسد را تحویل خانواده او داده تا بروند دفنش کنند، برادر منصوری می گوید هنوز به خانواده ما جسد تحویل داده نشده و تنها دوبار برای شنائی جسد اجازه دیدن آن در پزشکی قانونی را به ما داده اند.

حکومت می خواهد هرچه زودتر جسد دفن شده و پرونده را در افکار عمومی ببندد. کاری که با جسد هاشمی رفسنجانی کردند و حتی گزارش اختصاصی کمیته سه نفره ای که روحانی برای تحقیق درباره این مرگ تهیه کرد و در  اختیار رهبر گذاشت هرگز منتشر نشد. حتی اجازه کالبد شکافی جسد هاشمی را هم ندادند.

قاضی منصوری نامش در جریان فساد نهادینه شده در قوه قضائیه از زیر باتلاق فساد بیرون آمد و در دادگاه اکبر طبری اعلام شد. او که نقشی مهم تر از قاضی مرتضوی در قوه قضائیه داشت فورا و به بهانه درمان از ایران خارج شد اما زمانی که خواستند او را غیابا در دادگاه طبری محکوم کنند اعلام کرد که به ایران باز خواهد گشت و دردادگاه گفتنی ها را خواهد گفت. ظاهرا گفتنی های آو آنقدر مهم بود که طرح از میان برداشتن او در خارج و قبل از رسیدن به ایران در دستور قرار بگیرد. او در آلمان به سفارت جمهوری اسلامی مراجعه کرد تا به ایران بازگردد اما همانگونه که دراولین گزارش مربوط به او در پیک نت نوشتیم، سفارت او را به بهانه ای که اعلام نشده به سفارت جمهوری اسلامی در رومانی پاس داد. او نزدیک سفارت ج.اسلامی در بخارست پایتخت رومانی در یک هتل تحت نظر پلیس مستقر شد اما نه آنچنان که جانش در امان باشد! او تنها مسافر این هتل بوده و گفته می شود روزی که جسدش در هتل پیدا شد یک ایرانی دیگر نیز وارد این هتل شده است. شاید در گزارش 25 صفحه ای که همراه جسد منصوری پلیس بخارست در اختیار جمهوری اسلامی گذاشته در باره این شخص نیز نکاتی مطرح شده باشد اما آن گزارش محرمانه اعلام شده و منتشر نمی شود. همچنان که فیلم ویدئوئی مدار بسته هتل را پلیس بخارست منتشر نمی کند. منصوری پیش از آن که جسدش در هتل پیدا شود گفته بود که قدرتمندانی نمی خواهند او زنده به ایران برسد! مهم تر از جسد او، آن رازهائی است که منصوری میدانست و احتمال فاش کردن آنها روز به روز بیشتر می شد. یا در ایران و یا  خارج از ایران.

صدها قتل و ترور حکومتی در جمهوری اسلامی روی داده که پرونده های آنها مختومه اعلام شده و واقعیات و جزئیات آن اعلام نشده است. آیا با خاک پاشیدن روی جسد کشته شدگان و ترور شدگان رازها نیز دفن می شوند؟ پاسخ تاریخ منفی است. همچنان که پس از چند دهه راز ترور سپهبد رزم آراء، کشته شدن برادر شاه بنام علیرضا، ترور منصور نخست وزیر، سقوط هواپیمای حامل فرماندهان ارتش و سپاه در جریان جنگ با عراق و کشته شدن همه آنها، آتش زدن سینما رکس آبادان، قتل های زنجیره ای، و نمونه های دیگر پیش و پس از انقلاب  بتدریج رمز گشائی شده و می شود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 2 اوت 2020

 
 

اشتراک گذاری: