ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25  مرداد 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

راز قتل در بیت رهبری است

اشاره اکبر طبری به رمز

قتل قاضی منصوری در بخارست

 
 
 

 

 

خاتمه دادگاه اکبر طبری، همه کاره قوه قضائیه در دوران ریاست آیت الله لاریجانی با این ادعا که او آخرین دفاعیه خود را ارائه داد اعلام شد، اما متن این دفاعیه فاش نشد. اعلام پایان دادگاه طبری و پائین کشیدن فیتیله باصطلاح مبارزه با فساد در قوه قضائیه، پس از انتشار خبر رسمی انتقال جسد قاضی منصوری از بخارست به تهران و دفن بی سر و صدای جسد (بدون عکس و فیلم و حتی شناسائی جسد توسط برادر وی) صورت گرفت.

از دفاعیه فاش نشده اکبر طبری نکات مهم زیر در محافل سیاسی تهران دهان به دهان می شود:

«از رئیس دادگاه سئوال می کنم که چرا از احضار «غلامحسین اسماعیلی»، سخنگوی قوه قضاییه، شهرداران و رئیس شورای وقت لواسان به دادگاه و شنیدن اظهارات آن‌ها خودداری شده است؟ غلامحسین اسماعیلی و مقاماتی دیگر در قوه قضاییه و نهاد رهبری در پرونده  زمین ها لواسان دست داشته اند. باید مسئولین شهری لواسان احضار می شدند و از آن‌ها پرسیده میشد که بدستور چه کسی و چه مقامی به نهاد رهبری برده شدند؟ از چه کسی و چه مقامی دستور گرفتند تا به رای شعبه دوم دادگاه حقوقی لواسان در مورد مجوز زمین "کلاک" لواسان اعتراض نکنند؟ نزد کدام مقام حکومتی صورت‌ جلسه تنظیم کردند که به رای شعبه دوم دادگاه حقوقی لواسان در مورد مجوز ساخت کلاک اعتراض نکنند تا رای قطعی شود؟

غلامحسین اسماعیلی رئیس دادگستری وقت استان تهران و دوست صمیمی قاضی منصوری باید به دادگاه احضار می شدند. کلید کشف اسرار زمین کلاک لواسان و کشف حقیقت در دست اسماعیلی است. از اسماعیلی باید سئوال شود:

 متن نامه با ابلاغیه قضایی و رسمی تحت عنوان "فرمان حکومتی" و به عنوان پایان قضیه زمین کلاک لواسان به تمامی مسوولین و دستگاه‌های ذی‌ربط قضایی و دولتی که به گفته خودش از آن پس هیچ دادگاهی و هیچ مرجع قضایی یا دولتی حق هیچ‌گونه تغییر یا دخالت یا بازنگری در این تصمیم قضایی و حکومتی را ندارند بدستور چه کسی نوشته شد؟ دادگاه باید از اسماعیلی درباره دلائل رابطه تنگاتنگ و دوستی اش با قاضی منصوری توضیح بدهد!

 

(زمین کلاک در نزدیکی سد «لتیان» قرار دارد که حکم دادگاه درباره تغییری کاربری زمین

از کشاورزی به مسکونی و شهرک سازی در این زمین‌ها، صاحبان آن‌ها را به ثروت افسانه ای رساند. اشاره ای که طبری به رابطه سخنگوی کنونی قوه قضائیه و رئیس سابق دادگستری ظاهرا کلید رمز قتل منصوری در بخارست باید باشد!)

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 15 اوت 2020

 
 

اشتراک گذاری: