ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26  مرداد 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 26 مرداد

جلیلی ترک این موتور

به ریاست جمهوری می رسد؟

 
 
 

 

 

آن که موتور را می راند سردار قاسمی است که بارها تاج زاده در باره نقش او در انتخابات 84 و روی کار آمدن احمدی نژاد توضیح داده است. همچنین در کودتای انتخاباتی 88. ساکن تهران است اما مثل بسیاری از رهبران گروه های فشار مرتب به مشهد سفر می کند. از دو سال پیش سفرهای استانی می کند و در این سفر ها وقیحانه ترین حملات را همراه با توهین به روحانی شروع کرده که ادامه هم دارد. اگر روزی بخواهند اراذل داخل بسیج و سپاه را دستگیر کنند و یا تصفیه، سردار قاسمی سر لیست این تصفیه است. چیزی از حسن عباسی کم ندارد با این تفاوت که او حرف می زند و این یکی عمل می کند.  آن که ترک موتور نشسته سعید جلیلی است که دبیر شورای عالی امنیت ملی در زمان احمدی نژاد بود و مذاکره کننده اتمی. البته مذاکره نکننده اتمی برای فلج کردن این مذاکرات که سرانجام نیز چنین شد و پرونده ایران رفت به شورای امنیت سازمان ملل و اگر روحانی بر سر کار نیآمده و مذاکرات برجام نبود، این پرونده به این آسانی از شورای امنیت بیرون نمی آمد و ایران زیر فصل 7  منشور این سازمان می ماند. فصلی که اجازه اقدام نظامی را میدهد.

جلیلی در انتخابات 92 رقیب روحانی شد و 4 میلیون رای بیشتر نیآورد. همان 4 میلیون رای ثابتی که راست های تند رو و گنُدرو روی همدیگر دارند و ابراهیم رئیسی نیز که در دور دوم انتخابات یعنی سال 96 که نامزد انتخابات شد همان رای جلیلی را آورد اما از بیت رهبری  دستور داده شد که آن شکست با رای 14 میلیون اعلام شود تا رئیسی که می خواست ریاست جمهوری خود را سکوی پرش به رهبری کند، ذخیره بماند که ماند و شد رئیس قوه قضائیه و در همین دوران ریاست بر قوه قضائیه در همان تنوری سوخت که آیت الله لاریجانی رئیس قبلی قوه قضائیه سوخت. بادکنک مبارزه با فساد با پائین کشیده شدن فیتیله دادگاه اکبر طبری و قتل قاضی منصوری در بخارست و صدور و اجرای احکام دستگیر شدگان دو شورش دیماه 96 و آبان 98 در آسمان بخت او ترکید و او نیز در همان ویرانه ای سوخت که جلوتر از او آیت الله شاهرودی و آیت الله محمد یزدی سوخته بودند. شاید شورای نگبهان او را برای جانشینی رهبر نظر داشت و او را به رهبر جمهوری اسلامی معرفی کرد و علی خامنه ای که در بازی قدرت مسلط تر از رهبری بر کشور است، او را در راس قوه ای قرار داد که سوختن آینده سیاسی در آن قطعی است.

اما ترک موتور نشین سردار قاسمی. یعنی سعید جلیلی در تمام دوران روحانی بعنوان رئیس دولت سایه به مشهد می رفته و می آمده و همچنان نیز می رود و می آید. هوای ریاست جمهوری را همچنان در سر دارد و به همان نیروهائی متکی است که سردار قاسمی از رهبران آنست و جلیلی را ترک موتور خود نشانده و با موتور "تریلر" و شاسی بلند خود در جاده ای می برد که پر از دست انداز سیاسی است و تماشاچیان این موتور سواری (مردم ایران) در بزنگاه ها چنان هوشیاری از خود نشان میدهند که موتور سوارها و ترک نشینان آنها را غافلگیر می کند. 


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 16 اوت 2020

 
 

اشتراک گذاری: