ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

2  تیر 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 2 تیر

مجلس فرمایشی روز گذشته

مشکل خورشید گرفتگی را حل کرد!

 
 
 

 

 جهرمی وزیر ارتباطات روز گذشته به مجلس رفت تا به باصطلاح نگرانی های نمایندگان تازه به مجلس راه یافته درباره شبکه های اجتماعی پاسخ بدهد. او بدرستی گفت که به جای بستن و فیلتر کردن شبکه های اجتماعی راه حلی پیدا کنید که مردم روی همین شبکه های اجتماعی مخاطب مطالب شما شوند. با بستن و فیلتر کردن که مشکل حل نمی شود. (فکر نان کنید که خربزه آب است!)
این خیال خام که با سانسور و بستن و فیلتر کردن مردم بناچار مخاطب دروغگوئی ها، تحریف ها و اتهام زدن ها می شوند هنوز در جمهوری اسلامی نهادینه است و مجلس کنونی را هم با همین هدف و اندیشه تشکیل دادند. مجلسی که به جای رسیدگی به مهم ترین مسائل اجتماعی و خارجی، روز گذشته تعطیل شد تا علیه خورشید گرفتگی نماز آیات بخواند. سه روز است قاضی منصوری در بخارست کشته شده تا دهان باز نکند و مسیر دادگاه اکبر طبری را تغییر داده و از سطح به عمق ببرد و مجلس بی خیال این قتل نماز آیات خواند! بسیاری از آنها که نماینده شده اند دستشان آلوده در حوادثی مشابه ماجرای قاضی منصوری است و خوب میدانند چرا او کشته شد. بنابراین ابهامی ندارند که سئوالی مطرح کنند! لابد چند روز دیگر هم تعطیل می کنند تا "آیت الکرسی" برای "رهبر" بخوانند. چقدر شعر میرزاده عشقی درباره مجلس دوران استبداد رضاشاهی در خور مجلس کنونی است.
ایران نه مشکل کرونا دارد، نه مشکل تحریم، نه خطر رفتن پرونده اتمی اش به شورای امنیت سازمان ملل، نه مشکل بی پولی و توقیف پولهایش در کشورهای خارج، نه با اعتیاد و فحشا، بیکاری، دستفروشی، کارتن خوابی و کولبری، گرانی ساعت به ساعت اجناس، افزایش بی وقفه طلاق و کاهش بی وقفه تر ازدواج، آلوده شدن مدارس به بزه کاری و ... بلکه مشکلش خورشید گرفتگی است که دیروز با نماز "آیات" آن را هم حل کردند! زیر پایشان خالی است، چشم به آسمان دارند!
فیلم سخنان جهرمی در مجلس و دو خبر طلاق و آلودگی مدارسه به بزه کاری را در همین شماره پیک نت می خوانید.
 


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 22 ژوئن 2020

 
 

اشتراک گذاری: