ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

3  تیر 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پلیس بین المللی قاضی منصوری را کشته؟

چرا چوب را که بلند می کنند

حسینیان و شریعتمداری می ترسند؟

 
 
 
 
 

هر وقت امثال حسین شریعتمداری و روح الله حسینیان درباره یک اقدام امنیتی (برای نمونه ترور) اظهار نظر کردند بدانید که دست نهادهای و گروه های امنیتی از روی سر دولت در آن بند است. در دوران قتل های زنجیره ای در دولت خاتمی همین روح الله حسینیان و حسین شریعتمداری می گفتند آن قتل ها کار اصلاح طلبان است. حالا هم روح الله حسینیان می گوید پلیس بین الملل غلامرضا منصوری را کشته  است. حسینیان که از متهمین دوران قتل های زنجیره ایست پلیس بین المللی را متهم به شکنجه دستگیر شدگان و قتل آنها کرده است. حالا اگر پلیس بین المللی از او شکایت کند و خواهان اعزام او به یک دادگاه بین المللی برای اثبات ادعایش بشود او به این دادگاه می رود؟ حکومت او را می تواند مجبور به شرکت در چنین دادگاهی بکند؟

در این روزها انواع خبرهای گمراه کننده و ضد و نقیض درباره قتل قاضی منصوری پخش شده تا زمان خریده شده و کم کم این قتل نیز به حاشیه برود و مردم فراموش کنند.

حسینیان نوشته:

من که شخصا در چندین کنفرانس بین‌المللی شرکت کرده‌ام از رفتار پلیس بین‌الملل با متهمان اطلاع دارم. پلیس بین‌الملل متهمان را چنان شکنجه می‌کند که بسیاری از آنها زیر آن شکنجه‌ها جان می‌دهند. به هر صورت می‌توان گفت که پلیس بین‌الملل در مواردی برای کسب اطلاع از موضوعی به خصوص آن قدر متهمان را مورد ضرب و ستم و آزارواذیت قرار داده است که آنها جان خود را از دست داده‌اند. من تصور می‌کنم کشته‌شدن آقای منصوری هم مربوط به پلیس بین‌الملل است و انگشت اتهام به سمت این نهاد است.!

شاید هم این انگشت باز گردد به سمت دوستان حسینیان!

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 23 ژوئن 2020

 
 

اشتراک گذاری: