ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9  تیر 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 9 تیر

3 خصلت رهبر ج. اسلامی

که علیه تحول در ایران است!

 
 
 

 

 

پرونده اقتصادی قالیباف نقش زنگوله ای را دارد که به گردن او آویزان است و با هر حرکت و هر سفر و سخنرانی این زنگوله تکان می خورد. روز گذشته رهبر جمهوری اسلامی گفت که فساد مثل کرونا نیست که با شستن دست پاک شود بلکه باید این دست قطع شود. بسیار خب. ممکن است ایشان بگوید با زنگوله ای که به گردن قالیباف است چه باید کرد؟ و با کدام انگیزه و اراده ای برای تحول ایشان را با زیر 10 در صد رای تهرانی ها به مجلس بردند و رئیس مجلس کردند؟ رهبر در همان سخنرانی سه مانع تحول را بر شمرد و گفت:

«بعضی ها حال و حوصله تغییر را ندارند، بعضی ها هم توانش را ندارد و بعضی ها خواستار تغییر نیستند.» یعنی درست همان سه مانع تحولی که در شیوه رهبری و خصلت های ایشان است.

علیزاده طباطبایی وكيل دادگستری میگوید:

چرا پرونده فساد مالی عیسی شریفی معاون قالیباف؛ غیر علنی برگزار می شود؟ فساد در پرونده اکبر طبری 200 میلیارد تومان است اما در پرونده عیسی شریفی  20 هزار میلیارد تومان  است. چرا و چگونه قاضی منصوری که متهم پرونده فساد در قوه قضائیه بود ممنوع‌الخروج نشد و مرگ او موجب گره ای کور در پرونده طبری شد.

من این انتقاد را به قوه قضاییه دارم که دو پرونده همزمان در دستگاه قضایی در حال بررسی است، یکی پرونده آقای طبری و پرونده دیگر پرونده عیسی شریفی، قائم مقام قالیباف در شهرداری که طبق گفته سخنگوی قوه قضاییه بیش از 40 جلسه رسیدگی  با حضور متهم هم تشکیل شده اما نه کسی از متهمان و نه از اظهارات آنها اطلاع یافت؛ تفاوت این دو پرونده چیست که این پرونده باید علنی شود و آن پرونده مخفی رسیدگی شود؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 29 ژوئن 2020

 
 

اشتراک گذاری: