ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15  تیر 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

اکبر ترکان:

یک رئیس جمهور اصولگرا

 به مجلس کنونی وصله می شود!

 
 
 

 

 

«اکبر ترکان»، مشاور سابق رئیس‌جمهور (روحانی) که می گویند یکی از آگاه ترین افراد درباره چپاول های دوران احمدی نژاد است، در باره احتمال خالی کردن میدان انتخابات ریاست جمهوری 1400 برای اصولگرایان از سوی شورای نگهبان گفت: مجلسی که تشکیل شده یک مجلس استصوابی است؛ به دلیل اینکه کاندیداهای مربوط به جناح رقیب عموما رد صلاحیت شدند و بنابراین انتخابات یک انتخابات استصوابی بین اصولگرایان بود. فکر می‌کنم سال آینده هم انتخابات استصوابی بین اصولگرایان شکل خواهد گرفت و بعید می‌دانم کاندیدایی وجود داشته باشد که با تمایلات اصلاح‌طلبی تائید صلاحیت شود.

(اگر اوضاع به همین شکل که هست پیش برود) دولت بعدی دولتی اصولگرا خواهد بود و بعید می‌دانم از کاندیداهای اصلاح‌طلبان هیچکدام تائید صلاحیت شوند. اگر یک نفر که مورد تائید مجلس یازدهم باشد رئیس‌جمهور شود و به او کمک کنند که جلو برود شاید بهتر باشد. با توجه به ترکیب قوا کاری از دست رئیس‌جمهور اصلاح‌طلب برنخواهد آمد.

معتدل‌تر از روحانی که وجود ندارد؛ اما آیا می‌تواند کار کند؟ مجلس نامه‌ای به رئیس‌جمهور نوشت و بدون اینکه فشارها و ظلم بین‌المللی و تحریم‌های ظالمانه را در نظر بگیرند همه چیز را به روحانی برگرداند. آیا واقعا همه چیز به روحانی برمی‌گردد؟ آیا باید اثرات دشمنی‌های استکبار جهانی و توطئه‌های صهیونیستی را نادیده بگیریم و همه چیز را متوجه مشکلات مدیریتی نیروهای معتدل کنیم؟

اصولگرایان نه تنها هیچ اصلاح‌طلبی را برنمی‌تابند بلکه هیچ معتدلی را هم نمی‌پذیرند. حتی اگر یک معتدل هم سر کار بیاید قطعا نخواهند گذاشت کار کند و کشور دچار کشمکش خواهد شد.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 5 ژوئیه 2020

 
 

اشتراک گذاری: