ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16  تیر 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مجلسی که روی دست مردم گذاشتند

از کوزه مجلس استصوابی

همان در آمد که در اوست!

 
 
 

 

 

این آن مجلسی است که رهبر جمهوری اسلامی چه نقش مستقیم در تشکیل آن داشته و چه نقش غیر مستقیم، آن را سفارش او میدانند که شورای نگهبان آن را در دیگ رد صلاحیت ها پخت و حالا گذاشته اند جلوی ملتی که اکثریت آن در کل کشور به آن رای ندادند و در شهرهائی مانند تهران و اصفهان حداکثر 20 درصد واجدین شرایط رای در انتخابات آن شرکت کردند. آن که بیش از همه گلو پاره می کند در این کلیپ "کریمی قدوسی" رئیس سابق بسیج مشهد و از هوچی ها و پادوهای علم الهداست که در مجلس قبلی هم بود و دراین مجلس هم هست. هرچه هم که درباره دروغگوئی ها و تهمت های او در مجلس قبلی شکایت کردند راه به جائی نبرد.

آذر منصوری عضو سابق رهبری جبهه مشارکت و عضو رهبری کنونی حزب "اتحاد ملت" این چند خط را درباره جلسه روز گذشته مجلس و خورد نمایندگان استصوابی مجلس با ظریف نوشت:

« بعد از نطق و دفاع جانانه ظریف در نشست شورای امنیت و دفاع از منافع ملی ایران، دلواپسانی که لیاخوف را برای مجلس قبل فرا می خواندند (فرمانده کودتای محمد علیشاه علیه مشروطه و به توپ بستن مجلس) و با صدقه نظارت استصوابی به مجلس راه یافته اند، امروز به گویا ترین شکل ممکن نشان دادند که دیگر نیازی به لیاخوف نیست.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 6 ژوئیه 2020

 
 

اشتراک گذاری: