ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22  تیر 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

برای گام دومی های انقلابی!

پیشنهاد کلاس آموزشی

برای نمایندگان استصوابی مجلس

 
 
 
 
 

 

تق انتخابات مجلس یازدهم که به انتصابات تبدیل شد و نمایندگانی که بنام نیروی جوان برای گام دوم انقلاب به مجلس برده شدند، طی همین مدت کوتاهی که مجلس کارش را شروع کرده چنان در آمده که عباس سلیمی نمین سردبیر اسبق کیهان هوائی توصیه کرد، برای نمایندگان مجلس جدید کلاس آموزشی باید تشکیل شود.

درهمه جای جهان افراد آموزش دیده، متخصص و با تجربه را برای نمایندگی مجلس تائید صلاحیت می کنند و حالا در جمهوری اسلامی کار برعکس شده است. اول انتصاب کرده و به مجلس برده اند و بعد می خواهند به آنها آموزش سیاسی و نمایندگی بدهند!

سلیمی نمین در مصاحبه ای کوتاه به خبرآنلاین گفته است:

برخی از منتخبین جوان مجلس (که مبتکر جمع آوری امضا برای استیضاح رئیس جمهور شده اند) تنها کار «سیاسی» را می‌دانند و نمایندگان قدیمی و جریان اصولگرا باید آنها را هدایت و کمک کند. شورای ائتلاف اجازه ندهد آفت رفتارهای سیاسی برخی نمایندگان، دامن کل مجلس را بگیرد. این تفکر که کار پس از انتخابات تمام می‌شود و نمایندگان مجلس را باید رها کنیم، کاملا غلط است. به نظر من باید بزرگان جریان اصولگرا در هدایت نمایندگان جدید احساس وظیفه کنند. بیشترین تلاش برای ناکامی مجلس کنونی از سوی جریان آقای «احمدی نژاد» شکل می‌گیرد.  نمایندگان به جای حضور در فضای مجازی و تیتربازی، کار کارشناسی و تخصصی کنند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 12 ژوئیه 2020

 
 

اشتراک گذاری: