ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30  تیر 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ماجرای دایه زشت و بی خوابی بچه

مردم از قم هراس ندارد

از نماینده قم هراس دارند!

 
 
 

 

 

احمد امیرآبادی فراهانی از جمله سپاهیانی است که در لیست سپاه از شهر قم به مجلس رفته و در ترکیب هیات رئیسه مجلس قرار گرفته تا در بهترین مجلس 40 سال گذشته (به تعبیر رهبر) سهم خود را ادا کند. او روز گذشته در واکنش به این گفته روحانی که کرونا ابتدا از شهر قم آغاز شد گفت "رئیس جمهور قم هراسی می کند او بهتر است دست از سر مردم قم بردارد. مهم نیست [شیوع کرونا] از کجا شروع شد مهم اینه که دلار ۲۵ هزارتومان و سکه ۱۱میلیون شده است.

این چهره جوان و انقلابی (به تعبیر رهبر در دیدار با نمایندگان مجلس) در نخستین روزهای تائید رسمی شیوع بیماری کووید۱۹ در ایران نیز در یک واکنش انقلابی به شایعه ابتلای خود و ضدعفونی کردن صندلی‌اش در مجلس به خبرگزاری ایسنا گفته بود: «غلط کردند همچین کاری کردند. اشتباه کردند. (کرونا) به من چه مربوط است."

دایه زشت، هرکاری می کرد بچه خوابش نمی برد و مرتب گریه می کرد تا این که مادرش از راه رسید و پرسید: چی شده؟ دایه گفت: هیچی خانم. هر کاری می کنم بچه نمی خوابه، انگار جن دیده چون هی جیغ میزنه! مادر بچه را از دایه گرفت و او را بغل کرد و بچه ساکت شد. مادر به دایه گفت: جن ندیده، از تو می ترسه!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 20 ژوئیه 2020

 
 

اشتراک گذاری: